החורף הגיע – איפה מוצאים מתכונים למרקים?

איפה מוצאים מתכונים למרקים – יש הרבה מקומות למצוא מתכונים למרקים. אחד המקומות הפופולריים ביותר הוא האינטרנט. ישנם אתרים רבים שיש בהם מתכונים למרקים, והם נגישים בקלות בכמה לחיצות עכבר.

אונליין או ספרי בישול

ניתן למצוא מתכונים גם בספרי בישול או במגזינים, וכן ביו טיוב או בעיתונים. חלק מהאפשרויות עשויות לקחת קצת יותר זמן כדי למצוא את מה שאתה מחפש, אבל יש להן את היתרונות שלהן: אתה יכול לדפדף בדפים כדי לראות אם יש משהו שמושך את העין שלך ואולי תוכל לקבל תצוגה מקדימה של המנה לפני שאתה מכין אותה בעצמך.

הכי כיף בחורף – מרקים מכל העולם

מרקים הם דרך מצוינת לשמור על חום הגוף במהלך החורף וניתן להכין אותם במגוון דרכים. הדרך הטובה ביותר למצוא מתכונים למרקים היא לחפש אותם בגוגל או ביוטיוב. אתה יכול למצוא אותם גם באתרי אינטרנט בין לאומיים כגון AllRecipes.com, RecipeGirl.com או TheKitchn.com או באתרים ישראלים או בלוגים מקומיים. 

מרקים הם אחת המנות הפופולריות ביותר בעולם. ישנם סוגים רבים ושונים של מרקים ולכל תרבות יש מתכונים משלה עבורם. האינטרנט הוא מקום מצוין למצוא מתכונים למרקים מכל העולם. ישנם אתרי אינטרנט רבים המציעים מתכוני מרקים בחינם ותוכלו למצוא כאלה גם בספרי בישול או במגזינים.

מרק חורפי בקלות 

החלק הזה עוסק במרק טעים לחורף. הוא כולל רשימת מרכיבים למרק טעים.

רכיבים:

– 4 כוסות מים או מרק

– 1 כוס סלרי קצוץ

– 1 כוס גזר קצוץ

– 1/2 כוס בצל קצוץ

– 2 כוסות תפוחי אדמה חתוכים לקוביות

– 2 כפות חמאה או שמן זית, מומסת

– 3 כפות קמח לכל מטרה, ועוד במידת הצורך כדי להסמיך את המרק (לא חובה)

– מלח ופלפל לפי הטעם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *