איך מוצאים מומחה לטיפול באבנים בכליות?

אם אתם זקוקים למומחה לטיפול באבנים בכליות, אז כדאי שתדעו שישנן אפשרויות רבות ושונות לבחירה. אתה יכול למצוא מומחה על ידי שיחה עם הרופא הראשי שלך, או שאתה יכול להיכנס לאינטרנט ולחפש אחד. אתה יכול גם לשאול את החברים ובני המשפחה שלך אם יש להם המלצות על מישהו שהם מכירים שהוא מומחה.

מומחה כליות

ישנם דברים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מומחה לטיפול באבנים בכליות. כמה מהשיקולים החשובים ביותר כוללים את סוג ההתמחות שיש לרופא, מיקומו, העלות שלהם ועד כמה טובות הביקורות שלו.

אם אינך מוצא אחד, ייתכן שתוכל לדבר עם הרופא שלך על קבלת הפניה ממישהו אחר או מציאת מומחה אחר באותו תחום רפואה.

הצעד הראשון הוא לקרוא את ביקורות המטופלים של המומחה. לאחר מכן, גלה אם הם מוסמכים באורולוגיה ונפרולוגיה. לבסוף, גלה אילו שירותים נוספים הם מציעים וכמה הם גובים עבור השירותים שלהם.

אורולוגיה ונפרולוגיה

כדי למצוא מומחה לטיפול באבנים בכליות, בצע את המחקר שלך על ידי קריאת ביקורות של מומחים באתרי אינטרנט. בררו אם המומחה מוסמך באורולוגיה ונפרולוגיה על ידי בדיקת אתר האינטרנט שלו והתקשרות למשרדו. לבסוף, שאל לגבי שירותים אחרים המוצעים על ידי המומחה כדי לראות אם יש כאלה שאתה צריך או רוצה לעשות איתם לפני שתקבע את הפגישה איתו.

הצעד הראשון הוא להבין איזה סוג של טיפול באבנים בכליות אתה צריך. אם יש לך אבן גדולה שניתן לפרק באמצעות תרופות, סביר להניח שהרופא שלך ירשום תרופה להמסת האבן. אם האבנים בכליות קטנות יותר ואינן גורמות לכאבים, ייתכן שתוכל לעבור אותן ללא טיפול כלל.

אם האבנים בכליות חוסמות את זרימת השתן, אז חשוב לפנות בהקדם לאורולוג לצורך הערכה והתערבות אפשרית (ניתוח).

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *