ספות נפתחות – כך תוכלו לארח את כל המשפחה בסטייל

ספות נפתחות הן טרנד פופולרי מאוד והביקוש אליהן עולה מיום ליום. ישנם יתרונות רבים של ספות נפתחות שהופכים אותן לבחירה טובה עבור בעלי עסקים, בעלי בתים או סטודנטים.

ספות נפתחות (כמו פינת אוכל עגולה נפתחת) הן טרנד בתעשיית הרהיטים. הם סוג של ספה שניתן להפוך למיטה, כיסא או כורסא. הרעיון הוא להפיק את הטוב משני העולמות – הנוחות והמרחב של ספה והפונקציונליות של מיטה או כיסא. 

למה צריך את זה?

ספות נפתחות הן אופציה מצוינת למי שרוצה להחזיק ספת מיטה בבית. הם ידועים גם בתור ספות, כסאות נוח וכורסאות. הם מגוונים מאוד וניתן להשתמש בהם במסגרות רבות ושונות. ניתן להשתמש בהם בסלון, בחדר השינה או אפילו בחצר. 

ספות נפתחות הן סוג חדש של ספות שניתן להפוך מספה למיטה. הם נועדו לאפשר לאנשים להתאים את גובה הספה ואף להפוך אותה למיטה.

הספה הנפתחת היא לא רק לילדים, שכן היא יכולה לשמש גם אנשים מבוגרים ואפילו קשישים. המעצבים ניסו לעשות את זה נוח יותר עבור אנשים הסובלים מכאבי גב או דלקת פרקים.

כיצד בוחרים רהיט טוב?

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה קונה ספה כזאת: 

הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שניתן להפוך אותה למיטה בקלות ובמהירות.

ספות נפתחות הן אופציה מצוינת כאשר אין לך מקום לספה אבל עדיין רוצה שתהיה לך אחת. ניתן להמיר אותן למיטות והן יכולות לשמש גם כספות. 

בחרו ספה נפתחת שתהיה הפתרון לבעלי שטח אחסון מוגבל או מקום מוגבל בביתם. 

ישנם יתרונות רבים של ספות נפתחות, כמו היכולת להמיר למיטה או לכיסא משרדי. עם זאת, למה אתה צריך אותם?

ספות נפתחות הן ריהוט לבית נפוץ מאוד בעולם. הם מאוד אטרקטיביים ומציעים יתרונות רבים לקונה. ספות נפתחות הן פתרון מצוין עבור חללי מגורים קטנים. ניתן להפוך אותם מספה למיטה תוך דקות ספורות. זה גם פתרון מצוין למי שרוצה לקבל מיטה נוספת בבית. הספה הנפתחת יכולה לשמש גם כמיטה וגם כספה, להפוך לזו או אחרת בהתאם להעדפת המשתמש.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *