איזה מלונות מומלצים בדובאי?

דובאי היא יעד פופולרי למטיילים שרוצים לחקור את המזרח התיכון. דובאי היא גם ביתם של כמה מהמלונות הטובים בעולם. דובאי היא עיר עם הרבה מלונות שונים. חלק מהמלונות מומלצים על ידי TripAdvisor, בעוד חלק לא.

הרשימה הבאה מכילה את המלונות עם הדירוג הגבוה ביותר בדובאי לפי TripAdvisor:

  1. בורג חליפה
  2. Marriott Jumeirah Beach
  3. הכתובת דובאי מרינה
  4. Alila Hotel & Residences
  5. Hilton Dubai Creek Golf Resort and Spa
  6. Majestic Hotel and Towers

להזמנת מלון בדובאי https://dubai.co.il/hotel/

החופשה המפנקת הבאה שלכם – בדובאי!

דובאי היא עיר באיחוד האמירויות הערביות. היא נחשבת לאחת הערים המתקדמות ביותר במזרח התיכון. דובאי תוארה כעיר גלובלית ומרכז עסקים, עם התוצר המקומי הגולמי שלה (GDP) של 450 מיליארד דולר. בדובאי, יש הרבה פעילויות שאנשים יכולים ליהנות במהלך החופשה שלהם. אחד מהם הוא קניות. יש הרבה קניונים ומרכזי קניות בדובאי שבהם אתה יכול לקנות כל דבר, החל מבגדים ועד אלקטרוניקה לתכשיטים ועד מזכרות. בנוסף, יש הרבה מסעדות ובתי קפה בדובאי בהם תוכלו לנסות מאכלים מכל העולם. אתה לא צריך לפספס את הפעילויות האלה כשאתה בחופשה בדובאי כי זה לא רק על שיזוף ולהירגע ליד החוף!

כמה מהמאפיינים של דובאי שכדאי להכיר:

דובאי היא מקום בו השמש זורחת בהירה והחופים חמימים. הוא דורג כאחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בשנת 2019. עם התרבות העשירה, הנוף היפה והאנשים המקסימים שלו, זה עשוי להיות מקום נופש גם עבורכם. דובאי היא עיר שנבנתה על שבעה איים שונים המחוברים בגשרים. הוא ביתם של כמה מהבניינים הגבוהים בעולם והוא גם מתהדר בבתי מלון ואתרי נופש מפוארים הפופולריים בקרב תיירים מכל העולם. העיר מציעה מגוון רחב של פעילויות למבקרים, כולל קניות, סעודות במסעדות, ביקור באתרים היסטוריים ומוזיאונים, מנוחה בחופים או התמכרות לספורט ימי כמו צלילה או שנורקלינג. מידע נוסף באתר דובאי

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *