יום כיף לעובדים

אף אחד לא יכול להכחיש שכולנו רוצים לעבוד פחות קשה ולהפוך את חיינו למהנים ככל האפשר. אבל איך אנחנו משיגים את זה? רוב האנשים יסכימו שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעבוד שעות ארוכות, לוותר על שינה ולהיות שמח בעבודה. אבל מה אם הייתם יכולים ליהנות מהעבודה שלכם מבלי לפגוע בחייכם האישיים או בתפוקה? מה אם היית יכול לעשות את שניהם בו זמנית?

עובדים אוהבים ליהנות. לא קשה לדמיין שאם אתה בן אדם, גם אתה תהנה מזה. לדוגמה, אם אתה צריך לעשות קצת עבודה בבוקר ואז לצאת לריצה או אולי להתקלח, זה יהיה נהדר אם הקולגות שלך יוכלו לעזור לך על ידי יצירת תוכן עבור החברה שלך.

לכל עובד יש צרכים שונים מבחינת זמן ואנרגיה. לכן, יש להקפיד מפעם לפעם לפרגן ולהפיק יום כיף לעובדים זה עוזר לוודא מהי רמת הגיבוש בין העובדים, לבחון את הקליקות השונות, לשמח ולשפר את ההסתכלות של העובד על החברה.

איך עושים יום כיף?

החברה עורכת יום כיף לכל העובדים, דואגים שיהיה להם טוב. החברה גם מספקת להם כמה פרסים נחמדים ומתנות כדי לשמור אותם מאושרים ובעלי מוטיבציה ורצון להגיע לעבודה. הרעיון הוא לגרום לעובדים להיות מעורבים בתהליך היצירתי של החברה. חלק מהעובדים מסייעים לארגון ימי הכיף בשביל ההנאה.

כולנו מודעים לכך שהעבודות שלנו אינן רק בהגעה לעבודה. אנחנו צריכים גם ליהנות מהעבודה שלנו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליהנות, להירגע ולדאוג לעצמנו ולסביבה שלנו.

בשנים האחרונות, התחלנו לראות יותר אנשים וארגונים אשר פונים אל חברות המתמחות בארגון ימי כיף לעובדים ומשקיעים משאבים וזמן על מנת לפנק את העובדים שלהם. חלק מהאנשים אפילו מצליחים לשלב את העבודה יחד עם היום כיף.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *