להקה לאירוע חברה – מה להגיד לה לנגן?

האירוע עומד להתחיל ואתם רוצים להגיד ללהקה שלכם מה לנגן. אתה חובב מוזיקה ואתה יודע שלהקות נוטות לנגן את אותם השירים שוב ושוב. אבל אז למה הם עושים זאת? אתה לא אוהב את המוזיקה שלהם אבל אין ברירה אלא להקשיב לה. אז כשאתה מתחיל לתכנן את האירוע שלך עליך לחשוב על בחירת הלהקה המתאימה, ומה הם צריכים לנגן?

בואו נתחיל במהי להקה לאירוע חברה ומתי נזמין אותה?

להקה לאירוע חברה הוא אירוע בו עובדים מתכנסים כדי לחגוג את הישג החברה. זה יכול להיות אירוע גדול, כמו מסיבת חג או שהוא יכול להיות קטן. להקה לאירוע חברה מאתר להקת הבית יכולה לשמש גם כהזדמנות להציג את המותג והמוצר שלכם, אבל זו לא המטרה כאן. הלהקה לאירוע חברה צריכה להיות מעוצבת כך שתנגן מוזיקה ותשמע טוב – כדי לוודא שכל אחד במסיבה יקבל מה שהוא רוצה מהמסיבה.

חלק חשוב מהצלחת האירוע:

כולנו יודעים שלהקה היא חלק חשוב בכל אירוע. עם זאת, לא תמיד קל להחליט איזה סוג של מוזיקה לנגן במסיבה. להקה היא לא רק כלי אלא גם אירוע חברתי בפני עצמו. זה יכול להיות מאוד כיף, אבל זה יכול גם להפוך לאסון אם אין לך מושג מה לנגן במסיבה – לכן כדאי להתייעץ עם להקת הבית בנוגע לתכנון ובחירת המוזיקה המתאימה לאירוע.

מה כדאי לנגן באירוע?

האירוע מתקרב, והלהקה אמורה לנגן. הגיע הזמן לחשוב איזה סוג של מוזיקה תושמע. החברה צריכה להחליט איזה סוג של מוזיקה היא רוצה לשמוע באירוע הקרוב שלה. . זה יכול להיות סינגל, או שזה יכול להיות רצועה מאלבום. הנה כמה דוגמאות לשירים שאתה עשוי לשמוע באירוע: 1. "We Are Young" מאת Arcade Fire הלהקה הוציאה את אלבומה הראשון ב-2003 ובחרה לבצע אותו באירוע הציבורי הראשון של הפרויקט, קונצרט חד פעמי בשם "Day In The Life". השיר עוסק בפחד ובספקות נעורים – על אי היכולת לדמיין את העתיד במלואו כפי שאתה צריך. זה אולי נשמע אפל, אבל לשיר הזה יש כל כך אופטימיות במילים שהוא עדיין יכול להרגיש מלא תקווה ומעודד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *