חילופי זוגות – למי זה מתאים

החלטה אם סווינגינג או חילופי זוגות Zigzug זה משהו שמתאים לך היא החלטה אישית שתלויה בהעדפות האישיות שלך, בערכים ובדינמיקה של מערכת היחסים שלך. הנה כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כשמחליטים אם סווינגינג מתאימה לך:

תקשורת בזוגיות: תקשורת פתוחה וכנה היא חיונית כאשר שוקלים להחליף בני זוג. שוחח על הרצונות, החששות והגבולות שלך עם בן הזוג או בת הזוג שלך. ודא שלשניכם יש הבנה ברורה של מה כרוך בתנופה וכיצד זה עשוי להשפיע על מערכת היחסים שלכם.

אמון וביטחון: סווינגינג דורש בסיס חזק של אמון וביטחון בתוך מערכת היחסים שלכם. ודא שיש לך קשר מוצק עם בן / בת הזוג וששניכם מרגישים בטוחים במחויבות שלכם זה לזה לפני שתחקרו אי-מונוגמיה.

מניעים אישיים: בחן את המניעים שלך לרצון לחקור חילופי זוגות. האם אתה מחפש חוויות מיניות חדשות, הרפתקאות או מגוון? הבינו את הרצונות שלכם והבטיחו שהם מתאימים למטרות ולגבולות של מערכת היחסים שלכם.

קנאה וחוסן רגשי: החלפת זוגות למין כרוכה ביכולת לראות את בן הזוג שלך עוסק בפעילויות מיניות עם אחרים. שקול כיצד אתה ובן זוגך או בת זוגך עשויים להתמודד עם רגשות של קנאה, חוסר ביטחון או אתגרים רגשיים שעלולים להתעורר. תקשורת פתוחה, אמון וחוסן רגשי חיוניים.

גבולות וחוקים: קבעו גבולות וכללים ברורים בתוך מערכת היחסים שלכם לגבי סווינגינג. הגידור אילו פעילויות מקובלות ומה אסור. קבעו כללים לתקשורת, שיטות סקס בטוחות, והאם אתם רוצים לחקור את העניין ביחד כזוג או לחקור בנפרד.

לסיום- למד מסווינגרים מנוסים, קרא ספרים וצור קשר עם קהילות מקוונות כדי לאסוף תובנות ולקבל החלטות מושכלות. חשבו על רמת הנוחות האישית שלכם עם פעילויות מיניות שאינן מונוגמיות וקבוצתיות. בדוק או בדקי אם את/ה מרגיש/ה בנוח לחלוק את בן הזוג שלך עם אחרים ולעסוק במפגשים מיניים מחוץ למערכת היחסים העיקרית שלך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *