חופה על המים – מה מיוחד בזה

חולמים להתחתן על המים? חופה על המים היא בהחלט דרך מיוחדת להתייחד עם האחת או האחד. אבל מה צריך לדעת על אירוע כזה?

חופה על המים היא דרך חדשנית ובת קיימא להתחתן. כיום ניתן להשתמש בו במגוון מקומות כגון חופים, אולמות אירועים, פארקים ומרחבים ציבוריים.

חופה על המים היא דרך חדשנית ובת קיימא לספק בידור לאורחים שלכם ורומנטיקה במיטבה עבור עצמכם. ניתן להשתמש בו במגוון מקומות כגון חופים, פארקים ומרחבים ציבוריים.

איך זה עובד?

חופה מעל המים היא דרך פשוטה אך יעילה להגן על הנוף מפני השמש והגשם. הבריכות מותקנות בדרך כלל באולם אירועים עם בריכה. החופה בנויה ממספר שכבות התלויות בכבלים ממוט מרכזי. זה יכול לשמש לאירועים ופסטיבלים שבהם אנשים מגיעים בכמות גדולה כדי ליהנות מהמים.

למה זה כדאי ואיך מוצאים בריכה להתחתן בה? 

חופה מעל המים יכולה לשמש בדרכים רבות ושונות. היא יכולה לשמש לחופשה, היא יכולה לשמש כגשר, כאזור למנוחה או כאזור להירגע. חופה מעל המים מספקת גם צל המסייע בהורדת הטמפרטורות בימים חמים.

החופה מעל המים היא דרך ייחודית להתחתן. את האולמות שמציעים חתונה עם בריכת שחייה – ניתן למצוא בכמה מקומות בעולם גם בישראל. חפשו חופה למעלה יוצרת אשליה אופטית שגורמת לה להיראות כאילו יש אדמה על גבי המים, לרומנטיות ומסתורין. 

חופה על המים היא מאפיין ייחודי ומיוחד עבור חתונה. ניתן למצוא אותו במקומות שונים ברחבי הארץ ואפשר לבחור אולם עם בריכה וחופה על המים בדרום כמו למשל אולם אירועים בצומת כנות עם בריכה. ככה תתחתנו בצורה מיוחדת תוך הגשמת חלום ואפילו מסיבת בריכה למי שרוצה לפנק את האורחים שלנו בחגיגה אמיתית!

לפרטים: https://laraevents.co.il/

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *