איזה מאכלים אסור לתת לכלב?

כלבים ידועים באהבתם ובנאמנותם הבלתי מותנית, אך יש להאכיל אותם במזון הנכון על מנת להישאר בריאים. למרבה הצער, ישנם כמה מזונות שיכולים להזיק או אפילו רעילים לחבר הכלב שלך. חשוב לדעת אילו מזונות אסור לתת לכלב שלך על מנת למנוע כל סיכונים בריאותיים אפשריים. במאמר זה, נדון בכמה מהמזונות הנפוצים ביותר של בני אדם שאסור לתת לכלבים ונספק טיפים כיצד לשמור על חיית המחמד שלך מפני נזק.

האכלת הכלב שלך במזון הנכון חיונית לבריאותו ולרווחתו. חשוב להיות מודעים למזונות שאסור לתת לכלבים שכן חלקם עלולים להיות רעילים או לגרום לבעיות עיכול. כלבים הם בני לוויה האהובים שלנו, וחשוב לוודא שהם מקבלים את התזונה המתאימה להם. למרבה הצער, ישנם כמה מזונות שיכולים להזיק להם אם הם נבלעים. 

קראו על הרעלת כלבים >>>

מה אסור לתת לכלב לאכול? 

חשוב לדעת אילו מזונות אסור לתת לכלבים על מנת להבטיח את שלומם ורווחתם. מזונות נפוצים כגון שוקולד, ענבים, בצל, שום ומוצרי חלב יכולים לגרום לבעיות בריאותיות לכלבים. בנוסף, תרופות מסוימות לבני אדם יכולות להיות גם רעילות עבורם אם נבלעות. על ידי הכרת הסכנות הפוטנציאליות הללו והימנעות מהן בעת האכלת כלב המחמד שלך, תוכל לעזור להבטיח את בריאותו ואושרו לטווח ארוך.

כמו כן, חשוב להימנע מלתת להם כל סוג של בשר מעובד או עצמות, שכן אלה עלולים לגרום לבעיות עיכול או להיתקע בגרונם. בנוסף, כמה תרופות אנושיות עלולות להיות רעילות לכלבים ולכן עדיף לבדוק עם הווטרינר שלך לפני מתן תרופה כלשהי. שמירה על פריטים אלה הרחק מחיית המחמד שלך תעזור לשמור אותם בטוחים ובריאים!

בנוסף, אסור להאכיל את הכלב שלך בשאריות מהשולחן או כל מזון אנושי המכיל ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים. הדרך הטובה ביותר להבטיח שהגור שלך יישאר בכושר ובריא היא לספק לו תזונה מאוזנת של מזון לכלבים איכותי שתוכנן במיוחד עבור הגזע שלו.

חוששים שהכלב הורעל? צרו קשר עם מרפאה וטרינרית בחיפה >>>

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *