הכל על שיטת הפרקטורה

מתיחת פנים, צוואר ולסת, המכונה בדרך כלל מתיחת פנים או פרקטורה. מדובר בהליך כירורגי שמטרתו להצעיר את מראה הפנים, הצוואר וקו הלסת. זה כולל הידוק שרירי הפנים הבסיסיים, הסרת עודפי עור ומיקום מחדש של רקמות ליצירת מראה צעיר ורענן יותר. להלן נקודות מפתח לגבי ההליך:

מי יכול לעשות ניתוח כזה? 

אנשים אידיאליים למתיחת פנים הם אנשים שיש להם סימני הזדקנות פנים כמו עור רפוי, קמטים עמוקים, לסתות ואובדן נפח הפנים. בריאות כללית טובה וציפיות ריאליות חשובות.

פרקטורה או מתיחת פנים כוללת בדרך כלל את השלבים הבאים:

א. הרדמה: ההליך מתבצע בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם סדציה, בהתאם להעדפת המנתח והיקף הניתוח.

ב. חתכים: חתכים נעשים במקומות לא בולטים, כמו לאורך קו השיער, מסביב לאוזן ואולי מתחת לסנטר. דפוס החתך עשוי להשתנות בהתאם לצרכיו של הפרט ולטכניקת המנתח.

ג. מניפולציה של שרירים ורקמות: שרירי הפנים הבסיסיים מתהדקים, והרקמות העמוקות יותר ממוקמות מחדש כדי לשחזר קו מתאר צעיר יותר. ניתן להסיר או לפזר שומן עודף לפי הצורך.

ד. טיפול מחדש והסרה של העור: העור מוחלף מחדש על פני מבני הפנים החדשים שהידוק, וכל עודפי עור נחתכים בקפידה. לאחר מכן נסגרים החתכים עם תפרים או טכניקות אחרות.

ה. ניתוחים נוספים: בהתאם למטרות המטופל ולצרכיו האישיים, הליכים נוספים כגון הרמת צוואר, שאיבת שומן או השתלת שומן עשויים להתבצע במקביל למתיחת הפנים.

התאוששות ותוצאות: 

חשוב לדעת כי לאחר ההליך, יהיו נפיחות, חבורות ומתיחות בפנים ובצוואר. תרופות נגד כאבים וקומפרסים קרים יכולים לעזור בניהול אי הנוחות. רוב המטופלים יכולים לחזור לעבודה ולפעילות רגילה בתוך 10 עד 14 ימים, אם כי נפיחות עשויה להימשך מספר שבועות עד להחלמה מלאה. התוצאות הסופיות מתגלות ככל שהריפוי מתקדם, וניתן לראות שיפורים במראה הפנים, כולל קו לסת וצוואר צעירים יותר.

פרטים נוספים באתר של ד"ר רונן גלזינגר >>>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *