איך הטבות לטיסות משדרגות את החופשה?

חופשה בחו"ל היא אחת החוויות היותר מהנות שיכולות להיות – והיא יכולה להפוך לעוד יותר מהנה ומשתלמת עם הטבות לטיסות שמציעות חברות האשראי ללקוחותיהן. בעמוד זה תמצאו סקירה של ההטבות הנפוצות, כדי שתוכלו לדעת איך לממש את האופציה הזו באופן מיטבי.

ארנק מט"ח – קניות בחו"ל בשיא הנוחות

הטבה משמעותית אחת, גם מבחינה כספית וגם מבחינת נוחות, היא ארנק מט"ח דיגיטלי. היתרונות העיקריים של הטבה זו הם נוחות הקנייה בכל מקום שאליו מגיעים, היכולת לעקוב אחרי היתרה בכל רגע ורגע וכך לתכנן נכון את הקניות, והאפשרות להמיר בחזרה את המט"ח שנשאר לשקלים, גם כן בנוחות ובלחיצת כפתור.

ביטוח נסיעות חינם

סוג נוסף של הטבות לטיסות שכדאי להכיר הוא ביטוח נסיעות חינמי. חשוב לציין שברוב המקרים הפוליסה המוצעת במסגרת ההטבה כוללת את הכיסוי הבסיסי בלבד, ולכן יש לשקול רכישת הרחבות רלוונטיות בהתאם למאפיינים הספציפיים של החופשה. כמו כן ההטבה מוגבלת מבחינת הזמן, בדרך כלל ל-5 ימים, אבל גם כך היא כמובן מוזילה את העלות הכוללת של החופשה.

לשכור רכב במחיר מוזל

הטבה אפשרית אחרת שמוענקת למשתמשי כרטיסי אשראי רלוונטיים היא הנחה על שכירת רכב בחו"ל. שיעור ההנחה משתנה מחברה לחברה, ובדרך כלל מימוש ההנחה אפשרי רק ברשת אחת שמציעה השכרת רכב בחו"ל, ולכן מומלץ לערוך בכל זאת השוואת מחירים מקיפה – אם כי סביר להניח שתגלו שההטבה חוסכת לכם לא מעט כסף.

טיסות וחופשות במחירים אטרקטיביים

ישנם כרטיסי אשראי כמו למשל MAX שמציעים גם את החופשה עצמה בעלות נמוכה מהרגיל. הטבה זו תקפה לעיתים לטיסה בלבד ולעיתים לחבילה שכוללת גם טיסה וגם מלון, במגוון רחב של יעדים – דרך מוצלחת מאוד להגיע לחופשה המושלמת במחיר אטרקטיבי במיוחד.

סוגים נוספים של הטבות לטיסות 

יש הטבות לטיסות שהופכות את ההמתנה בנתב"ג עד לטיסה לנעימה יותר – עם הנחות לכניסה לטרקלין, ספרים בהנחה, ארוחות במחיר מוזל ועוד. עוד קטגוריה היא הנחה על חבילות הגלישה בחו"ל, ולכן כדאי לרכוש חבילה כזו (שמהווה כמובן מוצר חיוני במיוחד בכל חופשה כמעט) רק אחרי שמבררים מהן ההטבות שמציע כרטיס האשראי שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *