איך מתבצע פיסול אף ללא ניתוח?

בשנים האחרונות, העיסוק באסתטיקה של הפנים קיבל תפנית מהפכנית, והפך את פיסול האף הלא ניתוחי לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור אלו המבקשים לשפר את תווי הפנים שלהם, מבלי לערב בכך סכין מנתחים. 

הליך חדשני זה, המכונה גם ניתוח אף לא ניתוחי או פיסול אף ללא ניתוח, מציע פתרון בטוח, זמני ולא פולשני לעיצוב מחדש של האף. בואו להתעמק בתהליך של השגת צורת האף המושלמת ללא ניתוח.

>> למידע נוסף היכנסו לאתר: https://mor-yosef.com/

פיסול אף ללא ניתוח – מה זה אומר?

פיסול אף ללא ניתוח הוא הליך קוסמטי לא פולשני המשתמש בחומרי מילוי עוריים כדי לעצב מחדש ולשפר את האף. שלא כמו ניתוח אף ניתוחי מסורתי, הכולל חתכים, הרדמה והתאוששות, שיטה זו מציעה אלטרנטיבה מהירה ולמעשה ללא כאבים. ההליך בדרך כלל לוקח פחות מ-30 דקות, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אלה עם לוחות זמנים עמוסים.

שלבי התהליך של פיסול אף ללא ניתוח

  • ייעוץ: התהליך האסתטי מתחיל בפגישת ייעוץ עם מטפל מוסמך ומנוסה בתחום הרפואה האסתטית. במהלך המפגש הזה, תדון במטרות, בחששות ובציפיות שלך. הרופא יעריך את מבנה האף שלך ויספק המלצות על סמך תווי הפנים הייחודיים שלך.
  • הכנה: לפני ההליך, הרופא יתכנן יחד עם המטופל את השינוי הדרוש באף ובהתאם יבוצעו סימונים באזור להעצמת הדיוק של התהליך.
  • הזרקת מילוי עורי: חומר מילוי עורי על בסיס חומצה היאלורונית מוזרק בקפידה לאזורים ספציפיים באף כדי לתת מענה לדאגותיך. חומר המילוי מוסיף נפח וניתן להשתמש בו כדי להחליק בליטות, להרים את הקצה או לשפר את הסימטריה.
  • פיסול ועיצוב: הרופא יפסל ויעצב את חומר המילוי כדי להשיג את הצורה הרצויה, תוך תשומת לב רבה לאיזון והרמוניה עם תווי הפנים האחרים שלך. אתה יכול לספק מידע במהלך שלב זה כדי להבטיח את שביעות רצונך.
  • השגת תוצאות מיידיות: שלא כמו ניתוח אף כירורגי, שבו התוצאות מתגלות לאחר שהנפיחות פוחתת, פיסול אף ללא ניתוח מספק תוצאות מיידיות כך אפשר לצאת מהמרפאה עם אף מחוטב להפליא.

דברים נוספים שכדאי לדעת על פיסול אף ללא ניתוח

לאחר תהליך פיסול האף לא נדרש זמן התאוששות, ואתה יכול לחזור לפעילות היומיומית שלך מיד. כמה תופעות לוואי נפוצות כוללות נפיחות וחבורות זמניות, שבדרך כלל חולפות תוך מספר ימים. יש לזכור כי התוצאות של התהליך אינן קבועות ובדרך כלל נמשכות 8-12 חודשים, תלוי לרוב בסוג חומר המילוי שנעשה בו שימוש. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *