איך לבחור את הריהוט המושלם לגינה שלך?

צעד ראשון: לקבוע את הסגנון

לפני שנתחיל בשום דבר אחר, חשוב לקבוע את הסגנון שבו תרצו לעצב את הגינה שלכם. האם אתם מעדיפים אזור פריזאי ויציאה מפוארת לבריכה? או אולי עדיף סגנון בוהמי וצבעוני? האם תרצו להשתמש בריהוט עץ טבעי או בחומרים מודרניים כמו אלומיניום ופלסטיק? בסופו של דבר, הסגנון שתבחרו ישפיע על כל ההחלטות הבאות שתצטרכו לקבוע.

קנו כסאות בר לגינה >>>

צעד שני: לבחור את הריהוט הנכון

אחרי שקבעתם את הסגנון, תוכלו להתמקד בבחירת הריהוט המתאים לגינה שלכם. כאשר אתם בוחרים ריהוט לגן, ישנם מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון:

1. חומרים ועמידות

  1. בחרו בריהוט שעמיד בפני מזג אוויר קשה, קרני שמש חזקות, ותנאים סביבתיים שונים. ריהוט מעץ מסודר יכול להיות יפה וטבעי, אך יכול לדרוש טיפוח יותר תדיר ולא יהיה כמו חדש לאורך זמן. ריהוט מזכוכית או מתכת עשוי להיות יותר עמיד, אך עשוי לגרום לחום בימי הקיץ החמים.

2. נוחות

בחרו בריהוט שנותן דגש על נוחות. הכסאות והספות צריכים להיות מרופדים בצורה נעימה ולספק תמיכה מספקת. הוסיפו כריות ושמיכות עבות על מנת לשדרג את הנוחות.

3. תחזוקה

חשוב לשים לב לכך שהריהוט יהיה קל לתחזוקה. הפריטים שתבחרו צריכים להיות קלים לניקוי ולתחזוקה באמצעות מרטכות בסטנדינג או מקביליות.

כדי לסיים את העיצוב של הגינה שלכם,

אל תשכחו להוסיף פרטי קישוט כמו פרחים, מנורות, ותמונות. הפרטים הקטנים יכולים לשדרג את המראה הכללי של הגינה וליצור אווירה חמימה ומוזנחת.

בסיום, הגינה שלכם היא מקום חשוב בבית שבו תוכלו להירגע, ליהנות ולשבת עם אהובים. בבחירת הריהוט הנכון ובהקפת האבזור הנכון, תוכלו ליצור את הגינה המושלמת שתתאים לסגנון ולצרכים שלכם. כך תוכלו להנות מכל רגע בחוץ בנוחות ובסגנון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *