אבן רובי

אבן אודם, אבן רובי, המכונה גם בפשטות "אודם", היא אבן חן יקרה הידועה בצבעה האדום העמוק ובקשיותה יוצאת הדופן. רובי הוא מגוון של המינרלים קורונדום, והוא אחד מארבע אבני החן היקרות המסורתיות, יחד עם ספיר, אמרלד ויהלום. הצבע האדום של אודם נגרם על ידי נוכחות של כרום בתוך מבנה הגביש.

השימוש באבני אודם בשיטות מטפיזיות או ריפוי הוא עניין של אמונה אישית ואינו אמור להחליף טיפול רפואי או פסיכולוגי בעת הצורך. התייעץ תמיד עם איש מקצוע מוסמך בתחום הבריאות בכל בעיה הקשורה לבריאות.

אבני רובי משמשים לעתים קרובות בצורות שונות של תכשיטים, כולל טבעות, שרשראות, עגילים וצמידים, כדי ליצור חלקים מדהימים ובעלי ערך. הם מוערכים בזכות היופי, הנדירות והסמליות שלהם. רובי מקושרים לעתים קרובות עם תשוקה, אהבה ואומץ, והם נלבשו על ידי בני המלוכה והאצולה לאורך ההיסטוריה.

כדי להשתמש באבני רובי:

תכשיטים: הדרך הנפוצה ביותר להשתמש באבן רובי היא על ידי שילובה בתכשיטים. רובי משובצים לרוב בהגדרות מתכת יקרות כמו זהב או פלטינה כדי ליצור טבעות, תליונים, עגילים ואביזרים אחרים.

מדיטציה וריפוי: בתרבויות ומערכות אמונה מסוימות, מאמינים שאבני חן כמו אודם בעלות תכונות מרפא ומטפיזיות. יש אנשים שמשתמשים באבני אודם במהלך מדיטציה או כחלק מתרגלי ריפוי אנרגטיים, מתוך אמונה שהם יכולים לקדם חיוניות, תשוקה ואיזון.

פריטי אספנים: עבור אספני וחובבי אבני חן, אודם יכול להיות פריטי אספנים יקרי ערך. אנשים אלה עשויים לרכוש אודם בצורתם הטבעית, הלא חתוכה או כחלק מאוסף מינרלים ואבני חן.

שימוש דקורטיבי ונוי: ניתן להשתמש באבני אודם באמנות דקורטיבית ואומנות לקישוט פריטים כגון פסלים, קישוטים ואפילו חפצים דתיים.

חשוב לציין שאם בבעלותכם אבני רובי או שוקלים לרכוש אותו, עליכם לטפל בו כראוי. נקה את תכשיט האודם שלך בעדינות עם סבון עדין ומים חמים, ואחסן אותם בנפרד מתכשיטים אחרים כדי למנוע שריטות. בנוסף, התייעץ עם תכשיטן מקצועי אם אתה צריך לתקן או לשנות את גודל תכשיטי האודם שלך, שכן אבני חן אלו דורשות טיפול ומומחיות מיוחדים.

בקרו בחנות האבנים>>>

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *