להעשיר את עולמם של הילדים

העשרה לילדים

 

כל הורה מעוניין להעניק לילדו ידע וכלים אשר יסייעו לו בלימודים, יעשירו את עולם התוכן הפנימי שלו ויעזרו לו למצוא עבודה טובה יותר. ילדים רבים זקוקים למסגרות כדי להתקדם, ולכן ההורים שולחים אותם לחוגי העשרה שונים. נוסף על כך, בדומה לתכניות לימודים וקורסים עבור המבוגרים, גם הילדים יכולים להשתתף בתכניות העשרה שונות בעלות כ-15 מפגשים ואף יותר.

לפגוש את עולם המדע

הסקרנות בקרב הילדים הולכת וגוברת לגבי העולם שבו אנו חיים. אמנם היום ניתן למצוא חומר רב ברשת האינטרנט, אך לא תמיד יודעים הילדים כיצד להתמודד עמו – איך להבדיל בין מידע ישן לחדש? באיזה סדר ללמוד את הדברים? תכנית לימודים נוספת יכולה לסייע לילדים להעשיר את הידע תוך הכוונה מקצועית על ידי מורים טובים, צפייה בניסויים והשתתפות בניסויים באופן עצמאי. באמצעות תל"ן יכולים הילדים ללמוד על מסתרי הגנטיקה והתורשה, להכיר מקרוב את התאים הבונים את גופינו וגופיהם של בעלי החיים וללמוד נושאים כמו ביולוגיה חישובית, בליסטיקה וחקר החלל. בסיום התכנית יכולים הילדים להשתתף במחקר של נאס"א ולסייע בחיפוש אחר חיים על פני כוכב הלכת האדום – מאדים.

פיזיקה בקלות

הילדים אוהבים לחקור את מסתרי הפיזיקה ולומדים במגמה זו בבית הספר? זה הזמן להעשיר את הידע שלהם ולרשום אותם לתכנית לימודים אשר תמחיש את כל מה שהם למדו עד כה ואף מעבר לכך. תכנית לימודים נוספת שנבנתה כפרויקט מצוינות עבור התלמידים, מציגה בפניהם תחומי לימוד שונים: היכרות עם גלי הקול, תכולה הרמונית (גוון, מחזוריות), התאבכות, רזוננס, תהודה, מערכת הדיבור, גלי רעש ועוד. התכנית מלווה בסרטונים, מצגות וחומרי עזר רבים אחרים. נוסף על כך, יוכלו התלמידים לצפות בניסויים מרהיבים בתחום הסאונד ואף לבצע אותם בעצמם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *