כל היתרונות של הגלולה שלמחרת

הגלולה שלמחרת

קיימת יחסי מין לא מוגנים ואת חוששת מפני היריון? יש פתרון! כאן נסביר על כל היתרונות של הגלולה שלמחרת!

מהי הגלולה שלמחרת?

הגלולה, הידועה גם בשם " הגלולה של היום שאחרי", היא גלולה שמטרתה היא למנוע כניסה להיריון לא רצוי לאחר קיום יחסי מין לא מוגנים. בדרך כלל מדובר על יחסי מין לאחר שהאשה שכחה לקחת גלולה למניעת היריון או שהקונדום נקרע תוך כדי היחסים וכדומה. חשוב לציין, שהגלולה שלמחרת איננה אמצעי מניעה קבוע, אלא מהווה פתרון קבוע אלא פתרון למקרי חירום ולכן השימוש בה צריך להיות חד פעמי ולא קבוע.

יתרון הפעולה

דרך הפעולה של הגלולה הוא אחד היתרונות הבולטים שלה. בניגוד למה שרבים חושבים, הגלולה לא מייצרת הפלה, אלא מעכבת את הביוץ. באופן זה הזרע, בעודו חי, לא יכול להגיע אל הביצית ולהפרות אותה וכשהביוץ מתרחש, הזרע כבר מת ולכן לא יכול להפרות אותה. באופן זה ההיריון נמנע. כמובן בתנאי שהגלולה נלקחת כראוי. כלומר, בטווח הזמן המוגדר, בדרך כלל ימים ספורים לאחר קיום יחסי המין, ורצוי כמה שיותר קרוב למועד שבו הם התקיימו. כך סיכויי ההצלחה של הגלולה גבוהים הרבה יותר.

אפשר לוותר על הרופא

כל עוד אין מניעה מבחינת מרכיבי הגלולה, אין צורך לפנות לרופא לקבלת מרשם בשביל הגלולה שלמחרת וניתן לרכוש אותה בבתי המרקחת. באופן זה אינך צריכה לחכות לתור אצל הרופא ובאפשרותך למנוע אי נעימות זו. כמובן, חשוב לקרוא את העלון המצורף לפני נטילת הגלולה ולוודא שהיא אכן מתאימה לך ובמקרה הצורך להתייעץ עם רופא הנשים או רופא המשפחה או עם המכון הטרטולוגי.

מהירות ויעילות

כל אישה שחוששת מפני כניסה להיריון לא רצוי לא רוצה לבזבז זמן ולהתעסק בכך יותר מדי. ובכן, הגלולה שלמחרת דורשת התעסקות מינימלית ותוצאה מקסימלית: חלק מהגלולות מגיעות בזוגות ואז צריך ליטול אותן בהתאם להוראות הרשומות בעלון של הגלולה הספציפית וחלק מהגלולות אף מגיעות כגלולה בודדת ואז בנטילה של גלולה אחת בלבד תוכלי כבר להרגיש בטוחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *