טיפים לבחירת אקססוריז

טיפים לבחירת אקססוריז

העולם של האקססורייז רק הלך ונעשה הרבה יותר עשיר ככל שהייצור נעשה מרובה גם בסביבה של הארץ וגם בחנויות שמעבר לים. דבר זה מביא אל כל גבר ואישה את מלוא האפשרויות לבצע רכישה יכולה להיות בכסף לא כל כך רב, עם אקססורייז ללבישה לעונה אחת וכאלה שאיתם יכולים לשדרג את המראה כל הזמן.

הריבוי הזה של מלאים נרחבים בשלל רחב של מחירים נגישים הפך את הרכישה להרבה יותר גדולה מאי פעם, וכאן הופכת הבחירה של הפריט הנכון מרשימה ארוכה של אקססורייז הופכת למטלה מורכבת בכל לבישה מחדש. להלן כמה טיפים חשובים שעושים את הבחירה באתר נאפה אקססוריז להרבה יותר פשוטה.

לאן בדיוק יוצאים

כאשר לא יודעים איזה סוג של אקססורייז לבחור לקראת יציאה מן הבית הדבר הראשון שאותו צריכים לבחון הוא את המקום שאליו יוצאים, כי לפי זה תהיה גם העוצמה של הקדשת הזמן לבחירת המראה שנוצר. יש הבדל מהותי הין האקססורייז שלובשים עבור יציאה לפאב לבין מה שלובשים עבור יציאה אל עוד יום של עבודה, וכאן זה חשוב למיין את הדברים הללו בדיוק כפי שבגדי יציאה הם כאלה אשר נמצאים לרוב תלויים על גבי קולב. יש אביזרים שנראים מהודרים מידי ולא מתאימים אל יום ש עבודה ויש כאלה שיוצרים קישוט נעים לעין מבלי שזה ירגיש מכביד מידי עבור יום נוסף של עבודה.

פחות זה יותר

בסופו של דבר צריכים לזכור כי בכל הנוגע אל הוספה של אביזרים למה שלובשים טרם היציאה מן הבית, כמה שפחות מאלה יעשה רק חסד עם המראה הסופי אשר נוצר. לא צריכים לענוד כל תכשיט אפשרי בייחוד כאשר תכשיט אחד בלבד יכול לעשות את העבודה בצורה נהדרת. הכל עניין של מינון והתאמה בין צבעים וגודל, עם יצירה של מראה אשר יוצר מראה הרמוני ומדויק, מבלי שזה ייראה עמוס יתר על המידה או כזה שבו היה מקום יותר למחשבה טרם ההתאמה והיציאה מן הבית. איך עושים את ההתאמה הכי טובה? זה כבר עניין של ניסיון וטעייה ולמידה של מה שעובד יחד בצורה מעולה.

קראי גם:

תיקי העור הכי אופנתיים

תיקים ייחודים בעבודת יד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *