אביזרי האכלה לתינוק בשלבי הטעימות השונים

אביזרי האכלה לתינוק בשלבי הטעימות השונים

כל תינוק שנולד נרצה בשבילו את הטוב ביותר מבחינת משחקים, אוכל, מיקום נוח לישון, חדר עם טמפרטורה יציבה ונוחה, ציוד מתאים לזמן השנה כגון מזג אוויר, תאורה, סביבה נוחה ולחיות בה וכו'.

כשמגיעים לאוכל ומוצרי תזונה לתינוק השיחה תמיד הופכת ליותר רצינית. כאן אין מקום לטעויות בלתי נשלטות. אוכל לתינוק הוא בסיס קיומו. לפני האוכל לתינוק ישנם אביזרי האכלה לתינוק בשלבי הטעימות השונים (כמובן שבנוסף לכסא אוכל לתינוק).

אביזרי ההאכלה לתינוק בשלבי הטעימות

  • נרצה בקבוק נטורל שאינו מונע ממרכיבי מעבדה המשפיע על איכותו של הבקבוק. בכלל, כשחום נכנס לבקבוק אחרי מילוי מים חמים יתכן מצב שחום המים הגבוה ימיס מעט מין החומר העוטף את הבקבוק מבפנים ויכנס לתוך השתיה. מכאן הדרך לבעיות אצל התינוק קצרה מאוד ומסוכנת.
  • מברשת איכותית טובה שתהיה חזקה ותנקה לנו את בקבוקי הילדים בכל ולכל פינה שלא תהיה וממצבים קשים כמו בקבוק עמוק מאוד או לא סימטרי מספיק לכניסת אביזרי ניקוי. לא נתפשר גם באביזרי ניקוי. 
  • צלחות ומזלגות וכפיות לא נרצה שיהיו חדים מידי. תינוקות כאמור מנסים את כל האפשרויות שרק הם יכולים במגע עם חפצים.
  • מטרנות. תינוקות שיונקים, בטוחים מבחינה תזונתית יותר מאחרים ומקבלים מרכיבי אם חיוניים ועשירים יותר לגופם אך גם כאשר אין התינוק יונק חשוב לבדוק טוב טוב מטרנה המאושרת בכל גורם סמכותי וחוקי אחר. 

אוכל ותזונת התינוק אמור להיות קפדני מאוד בידי ההורים כי משם מקבל הבייבי שלנו את מרכיבי התפתחותו הגופנים והשכלתניים. כשהגוזל גדל, הצרכים אליו משתנים ופשוטים יותר אך לא זניחים מאשר מאכליו כשהיה בן שנה או שנתיים. יש לזכור שכל אוכל שמגישים לילדינו יעבור בדיקה על ידינו.

מה לבדוק?

  • בדיקת תאריך תפוגה ויישון המצרך
  • בדיקת איכות המוצר ותכונותיו הבריאותיים בהתאם למה שנרצה לילדינו
  • אם לתינוק המתוק שלנו עדיין אין שיניים נבדוק את מרכיב האוכל וחוזקו וקשיחותו. 

תינוק כשגדל ונעשה ילד, כבר יודע לזהות אילו חומרים או מאכלים יכולים להיכנס לפיו ואילו לא. הוא מזהה טעם חזר או חלש חריף או חמוץ, מתוק או מלוח. החשש ממה יאכל ירד מעט אך תשומת הלב, כדאי שתהיה כל רגע ורגע.

לקריאה נוספת גם על בימבה לילדים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *