מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

מוצרי טיפוח טבעיים לפנים

אם אתם מודעים להשפעה של איכותם של מוצרי טיפוח על העור ועל הגוף, אתם בוודאי רוצים למצוא את חומרי הטיפוח הטובים ביותר. נשים וגברים מכול העולם, יודעים כבר גיל צעיר שהמפתח לעור בריא חלק ורענן: נמצא גם בתזונה נכונה. כמו גם באיתור מוצרי טיפוח שאינם מזיקים לעור הפנים.

ואכן, אחרי שנים של שימוש בקרמים מוצרי קוסמטיקה ואיפור שיש בו חומרי הדברה, פחם, שאריות חומרים כימיים וחומרים מייצבים – רבים בוחרים בדרך הטבעית לטפל בעור הפנים. בכך, הבחירה היא במוצרי טיפוח טבעיים לפנים אשר מאפשרים הזנה טבעית מבפנים ללא נזק לעור.

כדי שתוכלו לבחור נכון, הכנו לכם רשימה של מספר מוצרים טיפוח טבעיים עבור עור הפנים. בין היתר, לכול מוצר צירפנו הסבר קצר על אופן השימוש. הנה המוצרים:

קרם הזנה עשיר לעור הפנים

כדי שהיום שלנו יתחיל באופן נכון עם הגנה ולחות, רצוי לאחר שטיפת הפנים וניקוי יסודי, למרוח קרם הגנה לפנים. בחירת קרם עשיר בשמנים אתריים בריאים, ויטמין E, חומרים אורגניים, מרכיבים שמגיעים מן הצומח בלבד, ללא כימיקליים או תוצרי נפט – תהיה מעולה! בעוד שיש לבחור קרם הזנה שיוצר ממיצוי שמנים של ירקות או פירות שיש בהם המון ויטמינים. בחרו קרם אורגני עשוי שיבולת שועל שמזין עור יבש. את הקרם מורחים על הפנים מידי בוקר וערב, לאחר הניקי. בכך אפשר להנות ממראה נעים וזוהר של העור.

קרם עיניים טבעי

אורח החיים שלנו שרצוף בפעילויות, סטרס והזדקנות – מובילים פעמים רבות לכהות שנוצרת סביב הפנים. המראה שנוצר בעקבות הכהות עייף ותשוש: מה שמשפיע על המראה החיצוני ועל מצב הרוח. כדי לרענן את העור, להבהיר את הכהות ולהרגיש טוב יותר במהלך היום, מומלץ לבחור קרם עיניים טבעי שיש לו אפקט מילוי קמטים עם תחושה קלילה של מתיחה. את הקרם מורחים באזור העיניים והצוואר ונהנים בוקר וערב ממראה בהיר ורענן יותר.

פילינג טבעי

אחת הדרכים לנקות את העור ולהפוך אותו לחלק וזוהר, נעשית באמצעות שימוש בפילינג טבעי שיש בו גם שמן אובליפיחה. פילינג הוא חומר גרגרי שמנקה את העור על ידי שפשוף קל שמסיר תאים מתים. הפילינג יתרום לאיזון העור תוך שמומלץ לבחור כזה שמכיל ויטמינים כמו אומגה 3. לאחר ביצוע פילינג – מומלץ למרוח קרם פנים טבעי שמופק מזרעים של רימונים או מליקופן עגבנייה. בכך אפשר להזין את העור באופן מופלא ולהנות ממראה זוהר וחלק.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *