הקטנת שפתי הפות / לביופלסטי – למה זה חיוני?

הקטנת שפתי הפות/ לביופלסטי

במהלך השנים, עולם הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים השתנה מקצה לקצה. אנחנו יכולים למצוא היום הרבה יותר דוגמאות, הרבה יותר אפשרויות, כאשר כל אחד ואחת יכולים למצוא פתרונות יעילים ונוחים לטיפולים שונים שיכולים להתאים להם. 

אחת הדוגמאות לכך היא, הקטנת שפתיים בפות. על פניו, בעבר לא היינו מדמיינים שתיתכן אפשרות כזו, בעבר לא היינו חושבים שמישהי תהיה מוכנה לעבור סוג כזה של טיפול, אך עם השנים, בזכות הטכנולוגיה, האפשרויות השונות וכן בזכות העובדה שיש כלים וידע, אז הרבה מאוד נשים, בפרט בחורות צעירות מעוניינות לעבור טיפול זה. 

צריך לומר, לא כל מנתח פלסטי יודע כיצד לגשת לטפל בשפתי הפות ולכן, צריך לפנות אך ורק לרופאים שמתמחים בכך, רופאים שיש להם מידע, ניסיון וכמובן את הכלים הנדרשים בשביל לעשות את הניתוח בצורה מקצועית וטובה. חשוב גם להדגיש, מי שבוחרת לא לעבור את הניתוח בשלב מסוים, תמיד יכולה לבחון האם תוכל לעבור אותו בשלבים אחרים, יותר מתקדמים בחיים, כל המידע הנדרש בדפי מגזין טיפולים אסתטיים

מדוע ניתוח זה הוא פופולארי?

ישנן סיבות שונות מדוע נשים בוחרות לעבור ניתוח הקטנת שפתי הפות. הסיבה העיקרית לכך היא, רצון ליהנות בעת קיום יחסי מין, להרגיש את איבר המין הגברי בצורה הרבה יותר קרובה ולהרגיש סיפוק פיזי ברמה שלא הרגישה קודם לכן. 

הניתוח מתבצע אחרי אבחון של המקום, מתבצעת סקירה בשביל לוודא שאכן ניתן לבצע הקטנה וכן כיצד ניתן לבצע אותה. בכל מקרה, יש לבצע את הניתוח בהתאם פרופורציונאלי לגודל המקורי באופן שלא יפגע באזור, לא יהווה מטרד פיזי ולא ישנה באופן מהותי את הנראות האסתטית של המקום, בשביל שהאישה תרגיש בנוח, אחרי הניתוח כשהיא תסתכל על עצמה. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *