כסף וזוגיות – טיפים להתנהלות כלכלית בזוגיות

כסף וזוגיות

כסף וזוגיות הן נושא רגיש אצל הרבה זוגות. נראה שיש קשר הדוק בין המצב הכלכלי בבית למצב הזוגיות. כמובן שזה לא סתם. כאשר זוג חווה לחצים כלכליים, מינוס, הוא חווה לחץ וסטרס, לחץ כלכלי זה אחד הגורמים הפסיכולוגיים המשפיעים ביותר על המצב רוח של האדם ולכן, יש לזה משקל משמעותי.

כמובן שגם בכל סיטואציה מחפשים אשמים ואז, בלי לשים לב כל אחד מאשים את השני במקום לחשוב ביחד איך לצאת מהמצב. קשה אולי עד בלתי אפשרי במצב של לחץ להסביר למישהו שהוא צריך לחשוב רגוע מהראש.

רק כאשר דואגים לזה מראש יש אפשרות אחרת. אפשר להבין שזה משבר זמני ושזה יעבור על ידי כך שתתגברו על זה ביחד, רק כשיש לכם אחד את השני, תוכלו להתגבר על זה בקלות.

אז הנה כמה טיפים לכסף וזוגיות והתנהלות כלכלית נכונה בזוגיות, המשיכו לקרוא כדי לדעת.

טיפים להתנהלות כלכלית נכונה בזוגיות:

כדי להתנהל כלכלית נכון כזוג, כדאי קודם כל לפתוח את הדברים, לדבר על זה. לראות מה החזון הכלכלי המשותף שלכם, באיזו צורה הייתם רוצים לחיות את החיים מבחינה כלכלית ומה יעזור לשניכם להגיע לשם.

רק שיתוף פעולה פורה יביא לכך שאתם שותפים לאותה מטרה. כך לא יקרה מצב שבו אתם חוסכים ומשתדלים לדאוג לעתיד והאישה רק קונה בגדים כל היום ומבזבזת את כל המשכורת שלכם.

אז כמו שאמרנו, הצעד הראשון זה לבנות את התוכנית ביחד. הצעד השני הוא להבין מה ההכנסה של כל אחד מכם ואיך אתם יכולים למקסם את ההכנסות. אולי על ידי לקיחת פרויקטים מהצד או פתיחת עסק.

 

הטיפים באדיבות אלון בירן יועץ לכלכלת המשפחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *