קייטרינג לאירועים מגוונים – כיצד אפשר לחסוך עלויות?

אם בכל פעם שאתם מארגנים אירוע –  אתם מגלים שאתם מתלבטים לגבי הכיבוד, לגבי אופן הכנתו או לגבי עלויות של הזמנת שף פרטי או חברת  קייטרינג – חשוב שתדעו שבאמצעות מגשי אירוח המציעים מגוון רחב של פינגר פוד, משמע: מאכלים קטנים שאפשר לאחוז ביד ולאכול, אפשר לסגור את הפינה של הכיבוד להרמת כוסית  או כנס באופן מהיר, זול וללא מאמץ. 

חברות קייטרינג המציעות מגשי אירוח לאירועים, מספקות פתרון נהדר ונוח עבור מי שמארגן אירועים קטנים. באמצעות בחירת חברת קייטרינג טובה, אפשר להפוך את החגיגה שלכם להרבה יותר שמחה ומגוונת. 

אבל למה כדי לבחור קייטרינג המציע מגשי אירוח? 

בואו נתחיל מכך שתמיד טוב לגוון. את העוף המכובס ואת מנה את הקציצות או השניצל המוכר, שהיה נהוג היה להגיש לאירועים, אפשר להחליף במנות ססגוניות מלאות צבע, טעם וטריות. 

אם אתם מתכננים אירוע צוהריים או ערב: תוכלו להזמין פינגר פוד מחברת קייטרינג המספקת מגשי אירוח מלאים באוכל שאפשר פשוט לתפוס ביד ולאכול בביס אחד או שניים. 

בין המאכלים תמצאו מיני טורטיות, מיני קישים, מרקים מהבילים בחורף, פלטת ירקות רעננה, פלטת פירות, מיני סלטים, קרואסונים ממולאי גבינות, פלטות דגים, מאפי קנאפס ממולאים גבינות וירקות ומגוון מאכלים שיתאימו לכל האורחים, החל מאוכלי בשר ודגים עד צמחוניים וטבעונים. 

לאיזה אירועים זה מתאים ?

קייטרינג מסוג זה מתאים למגוון אירועים, החל מבת מצווה עד ליום הולדת או חגיגות נישואים, כמו גם לכנסים, הרמות כוסית, אירועי חברה וכולי. כדי לגוון ולמצוא את הטובים ביותר: בחרו חברת קייטרינג לאירועים מגוונים, שמגישה אוכל טרי, טעים ומפתיע שיהפוך את האירוע שלכם לצבעוני, טעים ומוצלח!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *