הקשר בין יוגה לנשים ורפואה סינית

יוגה לנשים ורפואה סינית

מאמר זה יוקדש ליוגה שייחודה הוא התאמה אישית לחוויות, מערכות גופניות ודברים אותם עוברות נשים בלבד.היוגה קשורה עם הרפואה הסינית מפני ששניהם דוגלות באיזון בין גוף ונפש. השכל משליך הרבה על הגוף וגם להיפך, גם שהשאיפה היא תמיד להגיע לאיזון בין השניים. למידע נוסף היכנסו לאתר של איתי אברמוב – מטפל ברפואה סינית.

צמחי מרפא

מהי יוגה לנשים?

כל אחד מאיתנו מודע לעובדה שיש הבדלים בין גופה של האישה לבין גוף של גבר, ילד ואנשים מבוגרים. כמו כן, יש הבדל בין קהל הנשים לבין קהל יעד של פנסיונרים שחווים בעיות גופניות ומוראליות משום הגיל. יוגה לנשים היא יוגה שמותאמת במיוחד לגוף הנשי ולראייה המיוחדת של האישה. כאן, האישה מתרגלת עם נשים אחרות שמכירות מצבים שונים אותם היא עוברת בתור אישה ולכן גם נוח לה יותר עם קבוצה הומוגנית זו של נשים. התרגילים המוצעים תמיד יתאימו  לשינויים השונים אותם חווה כל אישה, אם מדובר על תקופת הטרום מחזור וימי הווסת, חודשי ההריון, הלידה, האישה לאחר הלידה וההסתגלות למצב החדש, נשים בגיל המעבר ועוד.

הצוות והמחירים

תרגילי יוגה לנשים בדרך כלל מועברים על ידי צוות מוסמך של מורות מוסמכות בתחום היוגה. השיעורים בדרך כלל נחלקים לשיעורי בסיס ושיעורים ברמת מתקדמים. תמיד יש לברר האם בתוך מסגרת יוגה לנשים יש תרגולים שונים שמיועדים לקבוצה מסוימת של נשים, כמו למשל יוגה לנשים בהריון, יוגה לנשים בגיל המעבר ועוד. בנוסף, תמיד מומלץ לברר האם יש מחיר מיוחד לקורסים של יוגה לנשים עליהם משלמים לאורך כל השנה או מנוי ללא התחייבות במחיר קבוע לנשים.

 

לסיכום, התרומה של יוגה לנשים רבה. תרגול יוגה יסייע בשיפור איכות החיים של כל אישה, יעזור לה לשלוט בצורה מיטבית בגופה ויתרום בצורה משמעותית בכל הקשור אל דימוי חיובי, אהבה עצמית, קבלה ונתינה לסביבה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *