סלבס שיודעות להתלבש ושווה לעקוב אחריהן באינסטוש

אופנת נשים

נמאס לך מהרשתות החברתיות ואתרי האופנה והברבורים שהם שופכים עליך בטונות? את יודעת, זו לא הדרך היחידה להתעדכן בתחום האופנה ולהישאר עם האצבע על הדופק בנוגע לכל מה שלוהט וטרנדי בארץ ובעולם, יש כלי נוסף, האינסטוש!

טיפים שווים מאת אתר LOLFASHION

Kim Kardashian West, Parramatta Westfield Sydney Australia

האינסטגרם, שהתחילה לפני מספר שנים כרשת חברתית ויזואלית, הולכת וצוברת תאוצה כמקום בו יכולה כל פשיניסטה, סלב, או דמי-סלב, להצהיר את ההצהרה האופנתית שלה, ולהפוך מודל לחיקוי לעוקבות אחריה באינסטוש. להבדיל מהפייסבוק, הטוויטר והלינקדאין, אין שם כמעט מלל, רק תמונות, כך שאת מקבלת את הרושם האופנתי ישר לפנים ומיידית.

אחרי מי עוקבים?

בחו"ל:

בגזרת חו"ל, תוכלי למצוא אושיות אופנה ככוכבות התוכנית "משטרת האופנה": קלי אוסבורן, אושיית האופנה הלא שגרתית (היכוני לקבל סחרחורת מכמות התסרוקות וצבעי השיער שהגברת מחליפה) – kellyosbourne. לצידה, קים קרדשיאן הסנסציונית ב- KimKardashian, הזמרת לורד (lordemusic) במראה הצעיר והבועט, וטאש ספטון, אשר איננה סלב בולטת בסדר הגודל של הקודמות, אבל בהחלט מרעננת (Tashsefton).

אימה של קלי, שרון אוסבורן, מככבת אף היא במצעד הסלביות האופנתיות ששווה לעקוב אחריהן, עם מראה מעט יותר מוקפד ומחוייט – sharonosbourne. לצידה, בקטגוריית המבוגרות חסרות המנוח, ניתן למצוא את מדונה (שכבר הספיקה להסתבך מספר פעמים עם הנהלת האינסטוש) ב- Madonna, וגוון סטפני, שגם היא "בועטת" לא קטנה – gwenstefani.

בישראל:

הסלב הישראלית הראשונה, נמצאת על גבול ישראל-חו"ל, בר רפאלי האחת והיחידה. בחשבון שלה (barrefaeli) ניתן להיחשף לפריטי לבוש ייחודיים בגישה הנונשלנטית ולפגוש את כל הטרנדים החמים בתחום בגדי הים, המון בגדי ים, בגזרות ובצבעים שונים. מרינה מקסימיליאן בלומין, שהשילה בשנים האחרונות ק"ג רבים ממשקלה והפכה לאופנתית, ססגונית ורב-גונית. אם את מהגבוהות ובעלות הנוכחות – marinamaximilian – זה האינסטוש בשבילך. יוליה פלוטקין, מחביאה מאחורי ערימת התלתלים הבלתי נגמרת שלה נשמה של פשיניסטה מקצועית. יוליה מקפידה לעדכן את האינסטוש בלוקים מוצלחים במיוחד, בצד הומור ותמונות מתעשיית האופנה בארץ ובחו"ל. Yuliaplo – התלתלים והאופנה. בנוסף, בין חשבונות האינסטוש של מעצבות ואושיות האופנה הישראליות, שווה לעקוב אחרי המעצבת דורית בר אור (dodobaror), נטע גרטי (nettagarti), הדוגמנית אניה (anyamartirosov) ודומות.

לסיכום:

כמובן שגם אופנה היא עניין של טעם אישי, ולכן, הבחירה אחרי מי את עוקבת תלויה בנתונים האישיים שלך. למשל, אם את בת עשרה, רוב הסיכויים שאופנה של "זקנות" (זקנות = כל מי שעברה את גיל השלושים J ) לא תהיה רלוונטית לגביך, ולכן סלבס כמדונה או גוון סטפני תהיינה מחוץ לתחום עבורך. לחילופין, אם כבר אינך נערה, תתקשי להזדהות עם דוגמניות שגילן כגיל בתך הצעירה. אלמנט קובע נוסף בבחירה אחרי מי לעקוב באינסטוש, הוא העובדה שלא כל מה ש"עובר" בהצלחה בחו"ל (פריז, מילאנו, טוקיו וניו יורק), יעבור בהצלחה גם בישראל (במיוחד בערים וישובים קטנים). לכן, גם כאן, כמו בתחומי אופנה אחרים, אין One size fits all.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *