איך נכון לרפא את עצמכם?

רפואה אלטרנטיבית

מי מאיתנו אוהב להרגיש לא טוב? הרי כולנו רגילים שבחיי היום יום לא כואב לנו שום דבר וכי אנחנו מסוגלים לעשות כל פעולה שנרצה. עם זאת, בשנייה שבה ההרגשה הפיזית מתחילה להיות ירודה אנחנו תוהים: מה עלינו לעשות, איך לצאת מזה והאם זה הזמן להתחיל לקחת תרופות מסוגים שונים? אם לומר את האמת, בעידן שבו אנחנו חיים הרבה פעמים קורה שאנשים לוקחים תרופה יותר מידי מהר, בין אם זה כנגד כאב ראש, כאב גרון או שזה כנגד כל כאב אחר. רגע לפני שגם אתם רצים לעשות זאת כדאי שתעצרו, תקשיבו לגוף שלכם ותנסו לאבחן עד כמה אתם באמת לא יכולים לסבול את הכאב, כי לא תמיד תרופה זה הפתרון הכי טוב שיש.

הומיאופתיה זו לא מילה גסה

בשנים האחרונות לא מעט אנשים מנסים, בין היתר, את האפשרות של תרופות הומיאופתיות, שכן בצורה כזאת הרבה פעמים ניתן להימנע מהכנסת חומרים חזקים מידי לגוף. אם מעולם לא יצא לכם להיפגש עם רופא הומיאופט כדאי שתעשו זאת, ויפה שעה אחת קודם, כי סביר להניח שגם אתם לא תוכלו להישאר אדישים לחוויה הזאת. לראות את הגוף שלנו כמכלול ולנסות לטפל בבעיה ולא רק בסימפטום זו חוויה נפלאה שמומלץ לכל אחד לעבור בעת הצורך.

תרופות סבתא

משהו בין הכימייה ובין ההומיאופתיה זו האפשרות של תרופת הסבתא, לכל כאב שלא יהיה. מדובר על ידע שעבר מדור לדור, ובהחלט מדהים לגלות בכל פעם מחדש עד כמה יש דברים בגו ועד כמה התרופות האלה, והפתרונות השונים, מוכיחים את עצמם בעת הצורך. לכן, בפעם הבאה כשאתם ניגשים אל ארון התרופות כדי לבחור משם משהו, כדאי יהיה לבדוק גם את האפשרויות האחרות, כי זה לא במקרה שהן קיימות ומהוות אלטרנטיבה נפלאה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *