היכן תמצאי שולחנות אוכל במבצע?

פינת אוכל במבצע

כשמאבזרים ומעצבים בית או דירה חדשים, יש לא מעט הוצאות או השקעות שנמשכות לרוב זמן מה, עד לנקודה שבה נצליח לקבל את המראה ההרמוני המושלם מבחינה עיצובית הן מבחינת צבעים, חומרי גלם, טקסטורות ואביזרים.

מסתבר שיש לא מעט מוצרים המוצעים במחירים נוחים וכי ניתן לעצב פינת אוכל משגעת בשלל סגנונות גם אם רוכשים שולחנות אוכל במבצע. אומנם יש אנשים שנרתעים ממחירי מבצע שכן הם בטוחים שמדובר במוצר פחות טוב, אך מסתבר שזה ממש לא כך ולעתים מותגים מובילים מציעים מוצר שמיוצר מחומרי גלם איכותיים תוך הקפדה על גימור מושלם במחירי מבצע מכל מיני סיבות שונות כמו מלאי עודף, חשיפה, הגדלת מכירה ועוד. בבלוג של דגם רהיטים אפשר לקבל מידע רב והמון השראה לבחירת פינות אוכל לבית.

איך עושים את זה?

פשוט נכנסים לאתר של דגם רהיטים – מותג יוקרתי המייצר מגוון של פינות אוכל במבצע העשויות מחומרי גלם איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת. כל הדגמים מעוצבים ומיוצרים תוך מחשבה מעמיקה על סגנון ועם כל פריט שמיוצר משולבת יצירתיות, עומק עם התייחסות לצבעים וטקסטורות. החברה משתמשת בעצים מלאים ועמוקים זאת במטרה ליצור פינת אוכל משפחתית, חמימה שתשתלב הן עם סגנון מודרני חדשני, הם עם סגנון רטרו והן עם סגנון כפרי. תוכלו להתרשם ממגוון של דגמים של שולחנות אוכל במבצע ולהזמין את השולחן שהכי אהבתם בגודל המתאים לחלל שלכם.

באתר מוצגים מגוון של שולחנות אוכל. חלקם מרובעים, אחרים בצורת מלבן ויש גם כמובן גם שולחנות עגולים. כל שולחן עבר תהליך תכנון מופקד ולכן זכה להתייחסות ספיציפית שהעניקה לו ייחודיות משלו. את חלק מהשולחנות ניתן להגדיל בעזרת משטח נוסף, כך תוכלו לארח בסופי שבוע, בחופשים ובחגים את בני המשפחה והחברים הקרובים לכם.

הצוות המקצועי אשר עובד בחברת דגם רהיטים ישמח לסייע לכם הן בתהליך הבחירה והן בתהליך ההתאמה של השולחן לחלל בו תרצו למקם את פינת האוכל הביתית שלכם. יש שולחנות שיתאימו לפינות אוכל הממוקמות בתוך המטבח עצמו לעומת שולחנות שהייעוד שלהם לרוב יתאים לחלל שבין הסלון למטבח, אך זה כבר תלוי במבנה הבית ובדרך שבה בחרתם לעצבו.

היתרנות שבקניית שולחנות אוכל במחירי מבצע

מלבד העובדה שכאשר אנו רוכשים רהיטים במחירים אטרקטיביים אנו נהנים מהחיסכון הכספי, בנוסף, אנו יכולים להרשות לעצמנו לבצע תחלופה גבוהה יותר בהתאם לבית שבו אנו גרים באותה תקופה. זוגות צעירים רבים עוברים בכל כמה שנים דירה, עד שהם מצליחים לקנות נכס משל עצמם, ולכן כאשר רוכשים רהיטים בזול, ברגע שעוברים דירה או לחלופין ברגע שהצרכים שלנו משתנים (המשפחה גדלה, ביצענו בבית שיפוץ וכו׳) ניתן לבצע שינויים בלי ״שיכאב לנו הלב״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *