טיול בהרי הפירנאים – למי זה מתאים?

טיול בהרי הפירנאים

הרי הפירנאים הינם רכס של הרים, המפריד בין הגבול של ספרד לצרפת ובין הקטלאנים שבמזרח והבאסקים שבמערב (קבוצות אתניות הקיימות בין ספרד בחלקה הדרומי, לצרפת בחלקה הצפוני). במרכז רכס זה, נמצאת נסיכות אנדורה. אורכו של הרכס עומד על כ- 450 קילומטרים, כאשר הפסגה הגבוהה ביותר של הרכס – "אנטו" – מתנשאת לגובה של 3,400 מטרים מעל פני הים. מדובר ברכס הרים יפהפה ומושלג, המושך אליו חובבי סקי רבים במהלך החורף. עם זאת, קסמו של רכס הרים זה אינו נעלם אף בקיץ, ונופיו המרהיב מזמין אליו מטיילים רבים בכל ימות השנה.

האטרקציות הסובבות את הרי הפירנאים

בקרב הרי הפירנאים, קיימים פארקים ושמורות טבע רבים, הנותנים מענה לכל סוג של טיול עבור כל אדם. כך, למשל, בפארקים השונים ניתן ליהנות מאטרקציות של ראפטינג, ספורט אתגרי, מסלולי הליכה, אופני הרים וכדומה. בשמורות הטבע (כמו למשל שמורות ה"פוסט מלדטה" ושמורת ה"אגיאס טורטאס" הקיימות באיזור) ניתן לצפות באגמים יפהפיים או ליהנות מאטרקציות טבע ייחודיות. כך או כך, מדובר באיזור ייחודי ביותר לנפוש בו, שכן הוא מציע לתיירים המגיעים אליו אטרקציות מכל סוג אפשרי.

אופי הטיול המומלץ ביותר בהרי הפירנאים

מרבית האנשים אשר ביקרו באיזור, ממליצים על השכרת רכב או על יציאה לטיול מאורגן בסביבת הרי הפירנאים, שכן אז, ניתן לקבל הסברים על המקומות השונים באיזור זה ולהגיע למקומות יפהפיים, אליהם ייתכן שלא נשכיל להגיע באופן עצמאי. בנוסף, הכפרים באיזור הפירנאים מאפשרים השכרת בקתות, עניין המאפשר לאנשים המעוניינים לצאת לטיול עצמאי יותר השתלבות עם תושבי המקום, ובחירת מסלולי הטיול על פי העדפותיהם הספציפיות.

אז למי מתאים טיול בהרי הפירנאים?

בשל האטרקציות המגוונות הקיימות באיזור ושלל האפשרויות השונות לביצוע הטיול, מדובר במקום מיוחד, המתאים לטיולי זוגות, חברים ואף משפחות, שכן ניתן להתאים את הטיול באיזור ממש לכל גיל ולכל טעם אפשרי. כך, למשל, חובבי ה"בטן- גב" יוכלו לרבוץ מול אגמים ונחלים מדהימים בהם יוכלו לטבול, וחובבי האטרקציות יוכלו ליהנות ממגוון של פעילויות ספורט אתגרי. אלה מביניכם שסתם מעוניינים לנפוש במקום שקט, יוכלו לשכור חדר בבית מלון, למול נופיו היפהפיים של רכס הרי הפירנאים. גם עבור כאלה המעוניינים להכיר תרבויות חדשות ומעניינות, מדובר במקום טיול מצוין, שכן ניתן להשכיר בקתות באיזור (עניין המאפשר, בנוסף, את הוזלת מחיר הטיול באופן משמעותי). בשורה התחתונה – כמעט שאין אדם שלא ימצא את עצמו במקום מרהיב זה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *