איך נתאים 3 זוגות נעלי נשים לשימוש למשך כל השנה?

נעלי נשים

אנחנו הנשים, מחזיקות מגוון זוגות נעליים בארון הבגדים ובמגירות. עם זאת, לא כל זוגות הנעליים שאנו רוכשות באמת משמשות אותנו בחיי היומיום, וחלקן נמצאות שם עד שאנחנו תורמות אותן, זורקות ואפילו משאירות לנצח בארון להעלות אבק.

לכן, כדי לחסוך בכסף, מקום בארון ומפח נפש , חשוב לדעת להתאים 3 זוגות נעלי נשים שיתאימו לנו לכל חודשי השנה. בצורה זאת, כל ללכת בנוח לכל מקום ולכל אירוע עם נעליים נוחות ומתאימות – אז מהן שלושת זוגות הנעלים שחשוב שיהיו לנו בארון? קבלו אותן!

מגפונים – מגפונים הם טרנד שפשוט מסרב לעזוב את המדרכות ואת רגילנו! מגפון הוא בעצם מגף שאינו מגיע באורכו כמו מגפיים רגילות עד הברך, ואורכו קצר יותר, עד או מעט מעל הקרסול.

היתרון של המגפון על מגף רגיל הוא במראה הקליל שהוא מאפשר, המשתלב עם ג'ינס בכל אורך, חצאיות, ואפילו עם מכנסיים קצרים. כיום ניתן למצוא שלל מגפונים – חלקם מעוצבים בגרסה מעט גברית וגסה (מה שאופנתי במיוחד בשנה האחרונה) וחלקם עדינים יותר. אם תרצו מגפונים שימושיים ליום יום בחרו בצבעים ניטרליים כמו חום, אפור, קאמל ושחור. מי שרוצה להתפרע, יכולה לרכוש מגפונים צבעוניים יותר.

נעלי עקב – גם אם את הטום בוי המושלמת, חובה שיהיה לך זוג נעלי עקב אחד בארון. נכון, נעלי עקב הן לא בדיוק באביזר שהופך את החיים שלנו לנוחים במיוחד, אבל חשוב שיהיה לנו זוג אחד שיתאים לאירועים ויציאות.

מלבד זאת היום ישנן נעלי עקב נוחות מאד ולא גבוהות במיוחד, שנותנות את הלוק הסקסי והמבוקש, מבלי לחרב לך את רגליים. ואם את ממש לא יכולה, אנחנו מסכימים לך להחליף את העקבים בנעלי סירה.

מגף אלגנטי – מידי פעם בא לנו לתפוס קצת גובה, בעיקר בחודשי החורף שכל מה שאנו לובשות נראה מסורבל ונטול נשיות. מגפיים אלגנטיות, נותנות לכל אחת דחיפה, וניתן למצוא מגפיים גבוהות, עם עיצובים שונים שיהיו אפילו נוחות. המגפיים מקנות בטחון, נראות מעולה על ג'ינס או עם שמלה, ומקנות לך נוכחות ונשיות.

טיפ: בחרי את הנעל הנוחה

כדי להצליח ליהנות מנעליים טובות כל השנה ואפילו יותר, חשוב לשים דגש על איכות הנעליים. קניית זוגות במחירים נמוכים, ממלאת את ארון הנעליים, אך לא תמיד את הצורך שלנו בנעל איכותית ונוחה. רכישת נעל ממותגת ונוחה, שגם תאפשר לך להיות אופנתית – תאפשר לך הנאה מנעליים שימושיות ואיכותיות לזמן ארוך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *