נשות עסקים – איזה רכב יתאים לתפקיד הנוצץ?

bmw-918408_1920

נשות עסקים נהנות מכל העולמות: קריירה זוהרת, נסיעות, חוויות וכמובן – תהליך של התפתחות וגדילה אישית. נכון, לפעמים לא קל לנהל את החיים המאתגרים והתובעניים הנובעים מהתנהלות עסקית גלובאלית. כגמול על המתח והקשיים זוכה אשת העסקים ליהנות משפע אביזרים, מותרות ופינוקים שאינם זמינים לכל אדם. אביזרים אלה צריכים להוות חלק בלתי נפרד מתדמיתה המקצועית כאשת עסקים מצליחה.

חשוב לציין שאין מדובר רק בהנאה ובתחושת מותרות לשמן. אנשי עסקים מצליחים נוטים, ובצדק, להפגין לראווה את הצלחתם. להופעתם החיצונית של אנשי העסקים יש השפעה כבירה על מידת הצלחתם ועל הרושם שהם משאירים. לקוחות, משקיעים ובעלי מניות מתרשמים ממש כמו כל אחד אחר מן החזות הנוצצת. אשת עסקים צריכה למתג את עצמה ממש כפי שהיא ממתגת את שלל העסקים והיוזמות שהיא מנהלת. הפתגם הישן והמוכר על כך שאין להסתכל בקנקן אינו תואם כלל את עולם העסקים המודרני. זוהי תמימות להתעלם מההשפעה של הבגדים, האביזרים והסגנון שאת מפגינה בעולם העסקי. באופן ציורי ניתן לטעון שבשדה הקרב העסקי אביזרי היוקרה משולים לשריון האבירים ולאביזרי הקרב במלחמות העבר.

מבחינת הסגנון האישי מומלץ לאשת עסקים (וכמובן, גם לגברים בעולם העסקים) לבחור בסגנון מחויט המשדר מראה עסקי וענייני. יש להימנע מלבוש אוונגרדי, מנקר עיניים או חושפני מדי אשר עשוי להיראות יפה אך לשדר מסר שאינו עסקי. המטרה שלך היא לשדר בסגנון הלבוש שלך את האישיות העסקית שאת מעצבת עבור עצמך – מצליחה, יוקרתית ואיכותית. נעליים מאיכות גבוהה ותיק הולם הם בגדר הכרח. הקפידי על טיפוח של השיער והאיפור. להשלמת המראה מומלץ להצטייד בתכשיטים עדינים ויוקרתיים ובשעון ממותג. אל תשכחי לקחת עמך עט יוקרתי לחתימה על מסמכים וכמובן – מחשב מדגם מתקדם ונוצץ למראה.

מבחינת האביזרים המשלימים מומלץ מאד להתנייד באמצעות רכב יוקרתי, למשל רכב כדוגמת Chrysler 300. רכב זה יעניק לך תחושת ביטחון ויכולת. הוא יקרין מעוצמתו ומן היוקרה שהוא משדר על הדימוי העסקי שלך. זהו למעשה אביזר היוקרה המשמעותי ביותר שאת מציגה. זכרי: התדמית היא הכל, ורכב יוקרה כמו Chrysler 300 משדר הצלחה, עוצמה, יכולת – אלו מושגים שאת בהחלט רוצה שיקשרו אליך. חשוב לציין שגם בהקשר הזה, בהתחשב בסגנון החיים התובעני והטרוד שלך, חשוב שתהיה מצוידת במוצר מן השורה הראשונה. רכב יוקרה הוא בטוח יותר ומאפשר חווית נהיגה מיטבית גם במצבי עייפות ושחיקה.

כעת שווי בנפשך שני אנשי עסקים שמגיעים לפגישה, כאשר אחת מהן מצוידת בכל האביזרים שהוזכרו למעלה. קשה מאד להתחרות ברושם הראשוני שתצרי אם תאמצי את המראה הנוצץ הזה – ומכיוון שאת מגבה את הרושם במקצועיות ללא פשרות, אין ספק שאת על דרך המלך למצות את מלוא הפוטנציאל העסקי-כלכלי שלך. בעולם תחרותי ודורסני כמו עולם העסקים, כדאי לעשות שימוש בכל טכניקה ושיטה שתקדם אותך אל מטרותייך.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *