טיפול בכאבים בעזרת גלי הלם

טיפול בכאבים בעזרת גלי הלם

הגוף של כל אחד מאתנו הוא אנושי, על כן מאוד פופולארי לחוות כאב גופני, במיוחד בשרירים עם דלקת או אצל אנשים הסובלים ממחלות שונות כגון דלקת פרקים, בעיות גב כרוניות, בעיות ברכיים ועוד. רוב הזמן, הפתרון המוצע בכל קופות החולים בארץ הוא טיפול תרופתי שכולל סטרואידים, שבהמשך עלולים לגרום להרבה נזקים. לפי אתר רפואות, סיכויי ההצלחה מאד גבוהים ובעזרת השיטה ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות.

במידה והתרופות לא עוזרות, מנסים גם פיזיותרפיה, אך בסופו של דבר הכאב נשאר, הכאב חוזר ואנחנו נשארים איתו לעד. בכדי לעשות סוף לסיפור אחת ולתמיד, הגיע הזמן לעשות טיפול בכאבים בעזרת גלי הלם! מדובר בתהליך כלל לא פולשני, שאינו עושה שימוש בסטרואידים, אלא בגלי קול בלחץ נמוך, שנשלחים פעמיים כל שנייה במהירות מסוימת. הגלים נשלחים אל האזורים הרצויים, כאלו שנפגעו ויש להם דלקת או הסתיידות.

עוד בנושאי בריאות בבבלוג רק נשים:

90% הצלחה

נראה כי לאחרונה טיפול בכאבים בעזרת גלי הלם, הוא אחד הטיפולים הפופולאריים והמקובלים ביותר. כיום ניתן לאמור כי יש הצלחה של מעל 90% ורוב האנשים שעוברים את הטיפול, אינם נזקקים לניתוח. לצערנו, כאבים מסוג זה עלולים לתקוף כל אחד מאתנו, אם בעקבות תנועות לא נכונות במהלך הליכה או מאמץ גופני, או אם בעקבות אנטומיה בעייתית. טיפול בגלי הלם ניתן לעשות באזורים שונים בגוף, בניהם ברך, ירך, רצפת האגן, גב תחתון, כף היד, מרפק, כתף ועוד. גלי ההלם הם למעשה ניצוץ המופק על ידי גל אנרגיה ששובר את מהירות הקול בתוך סביבה עם מים.

מהו טיפול בגלי הלם?

הטיפול מאפשר לגוף ליצור אתחול, זאת הוא עושה על ידי סילוק של מצבורי סידן ששקעו במפרקים, על ידי שבירת המעגל הכרוני של הדלקת, על ידי התעוררות של תאי גזע שיוצרים אפקט אנטי בקטריאלי וכן הפחתת הכאב לטווח הארוך. בדרך כלל רצוי לבנות תכנית מסודרת, מאחר שלכל מטופל מצב שונה ובהתאם לכך נקבע מספר הטיפולים. בדרך כלל אלו הם טיפולים של 20 דקות שנערכים כל שבועיים ומאפשרים למטופל להמשיך כרגיל ביומו לאחר מכן. הייחודיות היא שהטיפול בגלי הלם אינו פולשני, אינו מצריך זריקה, או כל חדירה אחרת לגוף. לרוב, הברירה היחידה היא לעבור ניתוח פולשני, שבמקרים רבים אינו מצליח והמטופל נאלץ לעבור ניתוח נוסף ולהסתכן בתוצאות בלתי הפיכות. גלי ההלם מציעים שיטה עם מכשירים מדויקים, ללא צורך בהליך פולשני. השיפור יגיע תוך מספר חודשים ואז תוכלו להבין שלא הייתם צריכים לחכות עד כה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *