מסיבת רווקות

מסיבת רווקות

רגע לפני שהחברה הכי טובה שלך צוללת אל מעמקי עולם חדש שבו היא כבר כלה והגבר שלה הוא החתן אפשר ליצר עוד יום אחד שבו כל החברות הטובות מתקבצות להן יחדיו ונהנות מיום שלם או ערב נעים שבו הן חולקות זמן של איכות יחדיו במה שנהוג להיקרא גם מסיבת רווקות.

זה הרי ברור שאין כמו מסיבת רווקות לפני חתונה. זה בהחלט כיף למצוא את התירוץ הכי נהדר לפגישת מחזור של כל הבנות ולצאת אל בילוי סוער רגע לפני שהחברה הכי טובה של כולן הופכת להיות אישה נשואה שיוצאת מ"שוק" הפנויים והפנויות ומצטרפת אל חיים חדשים שכבר אינם כוללים בילויים כדי לצוד את הגבר הבא…

רגע לפני כניסה אל עולם חדש

אז ישנן בנות שאוהבות לתכנן את הערב עם הרבה אלכוהול ומופע חשפנות של מיטב העוסקים בתחום, בעוד אחרות מחפשות אחר ערב עם פעילויות נחמדות כמו בילוי בספא שנמצא בצימר קרוב או רחוק והרבה מאוד משחקי חברה שרק בנות יכולות לאהוב, אבל יש אפשרות גם להביא אדם שיודע כיצד להעביר את הזמן המיוחד הזה לקראת החתונה בצורה יותר מעניינת ואלה הם אנשים שמהווים אטרקציה שלמה למסיבת רווקות.

ערב רווקות עם נומרולוגית

באמת שלא חייבים כי הנושא של מסיבת הרווקות ייסוב אך ורק עם אלמנטים שונים של איבר המין הזכרי, למרות שזה די משעשע. אפשר להזמין נומרולוגית שכבר ערכה סדרה ארוכה של מפגשים מסוג ערב רווקות כדי להפיח בערב המיוחד הזה חיים חדשים ולהכין משהו שהוא קצת יותר מעניין מאותם משחקי חברה שתמיד רואים במסיבות מסוג זה.

נומרולוגית יכולה להכין בשיתוף עם החברה הכי טובה של הכלה את החלקים השונים של הערב שיכללו הרצאה בנשא מעניין בתחום הנומרולוגיה, קריאה בקלפים, נושאים הקשורים לזוגיות וכיצד אפשר לזמן את בן הזוג שיהיה פרטנר עיקרי לכל החיים. באופן זה כל אחד יכול להשתתף בערב שהופך להיות חוויה מרתקת שבמהלכו לומדים יותר על התחום של הנומרולוגיה  ומקבלים מענה להרבה שאלות חשובות לפני שממשיכים הלאה אל חיים חדשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *