חולצה מכופתרת לנשים-אופנה חדשה

טיפולי אסתטיקה

אופנה היא ללא ספק חלק נכבד מחיינו, עבור חלקנו היא אפילו התמכרות, התמכרות נעימה יש לציין, שלא בהכרח צריך להיפטר ממנה. כשרוכשים בגדים יש מספר פריטים מאוד בסיסיים שחייבים להיות בארון: חולצה מכופתרת לנשים, חולצת וי לבנה, ג'ינס כחול, חצאית שחורה גבוהה ושמלת קוקטייל שחורה וקטנה. אומנם נשים אינן מסתפקות רק בפריטים הבסיסיים ומפנקות את עצמן ואת ארון הבגדים שלהן במגוון בגדים שעונים על צו האופנה הנוכחי. בכדי להימנע מרכישה מחודשת בכל עונה, חשוב לרכוש מספר פריטים בסיסיים ולשלב עמם בגדים אופנתיים נוספים, שייצרו עבורכם את המראה הייחודי והאישי שלכם. חולצה מכופתרת לנשים בדרך כלל מחמיאה לכל גזרה ומאפשרת לך לטשטש את הצדדים הפחות מחמיאים. מאחר שלחולצה יש כפתורים, תוכלי להחליט כמה לחשוף ואם בכלל.fashion-821506_1280

אז איך לבחור חולצה מכופתרת לנשים?

לפני הכול חשוב לבחור את הגזרה, יש חולצות מכופתרות עם גזרה צמודה ויש כאלו עם גזרה מעט רחבה ונוחה יותר. לכל חולצה ניתן להתאים מכנס או חצאית ואפילו ליצור מראה אופנתי נועז בקשירת החולצה על המותן או כתוספת מגניבה לשמלה. ברוב המגזינים הנחשבים ביותר, חולצה מכופתרת היא מאסט והיא תמיד בתוך כל קטלוג של חברת אופנה מצליחה. המראה הכמעט "גברי" יוצר אופנה ייחודית ובועטת, במיוחד כשאישה עדינה לובשת עליה חולצה מכופתרת אובר סייז. אז במידה ואת אישה עם כתפיים צרות, חולצה מכופתרת תוסיף מעט נפח ותעניק לך גזרה נשית יותר. הצבע גם הוא חשוב, כאשר יש הבדל בין צבע בהיר לכהה, בעוד הצבע הבהיר מתאים ליום יום או לפגישות עבודה באמצע היום, הצבע הכהה יתאים יותר לערב ולבילויים.

חולצה לכל שעות היום

חולצה מכופתרת יכולה לשמש אותך למגוון הופעות מאחר שהיא ורסטילית וניתנת לשינוי בהתאם למה שאת לובשת. במידה ואת נמצאת ביום מטורף בעבודה מהבוקר עד הערב, תוכלי להגיע לעבודה מתוקתקת עם חולצה מכופתרת סגורה במראה מוקפד וביציאה מהעבודה בשעות הערב, תוכלי לפתוח כפתור או שניים, ליצור מראה קצת מרושל ויותר מתאים לשעת קוקטייל אחרי העבודה. חולצה מכופרת יכולה להיות סגורה ובתוך מכנס או חצאית, או פתוחה מעל גופייה פשוטה, ליצירת מראה מעניין יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *