שחזור הפנים לאחר תאונה קשה

שחזור הפנים לאחר תאונה קשה

תאונות קטלניות עלולות לקרות כתוצאה ממספר גורמים, תאונות דרכים, תאונות עבודה או אפילו בבית. אחד הדברים החשובים לאדם הנפצע באופן קשה הוא לשקם את עצמו לאחר התאונה, בין אם פיזית ורגשית.

שיקום של הגוף

השיקום מבחינה פיזית של אותו אדם פצוע יבוא לידי ביטוי בכמה אופנים כתלות באזור בגוף, בתחום הפיזיוטרפיה, בתחום הפלסטיקה ובתחום הכירורגי באופן כללי. כחלק משחזור בעולם הפלסטיקה ניתן למצוא שחזורי עור בגפיים ובעיקר פנים ולסת. תחום מוכר וחשוב מאוד בשיקום לאחר תאונה קשה הוא שחזור הפנים, הנקרא גם פיסול פנים.

חשיבות של פיסול הפנים

ישנה חשיבות גדולה עבור אדם העובר תאונה קשה להצליח להשתקם ולשפר את כל מה שנפגע בתאונה. פיסול פנים מאפשר למטופל לקבל בחזרה עם עבודה קשה וארוכה תוצאה איכותית ויפה, תוצאה אסתטית שתביא סיפוק ובעיקר נחת ורוגע עבור אדם שחווה תאונה קשה. היופי והאסתטיקה הינם חלק מאוד חשוב למראה החיצוני של האדם. בשחזור פנים מקפידים על שיקום מלא ככל הניתן ולהביא את המטופל לסיפוק ושביעות רצון בתחום שחזור הפנים.

מהו פיסול פנים ומה הוא כולל?

בתהליך פיסול הפנים עובר המטופל טיפול אסתטי דרך שחזור מבנה הפנים המקורי בהקפדה על שיטת התלת מימד וחיתוכים מדויקים של מבנה הפנים לפי חוק "חתך הזהב" המקובל בעולם האסתטיקה והיופי. בתהליך הטיפול נדרשת כמות חומר קטנה להשלמת התהליך והפעולות עצמן אינן ארוכות, לאחר התאוששות קלה ניתן לקבל תוצאות בזמן יחסית מהיר. חלק גדול מהטיפולים אפילו אינם דורשים טיפול במחט אלא בקנולה, דבר היוביל לכך שלא יהיו דימומים או אפשרויות לסיבוכים בטיפול. טיפול הכולל פיסול פנים מאפשר לבצע שחזור פנים תוך הקפדה על קווי המתאר של הפנים. בטיפול ניתן לבצע אפקט הרמה ומתיחה של הפנים, בנוסף ניתן לבצע תהליך היוביל למילוי שקעים שנותרו כתוצאה מצלקות מתאונה קשה. צלקות אשר מהוות משקע או הינן שטוחות לחלוטין, אין זה משנה כי לשני סוגי הצלקות ישנו פיתרון בתחום האסתטיקה והיופי ולשניהם ניתן לתת טיפול רפואי קוסמטי כחלק מטיפול פיסול הפנים.צילומים

איך לבחור במכון הרפואי האסתטי הנכון לך?

כאשר מדובר בגוף שלנו ובעיקר כאשר מדובר במבנה הפנים שלנו לאחר תאונה קשה וכשנדרש שיקום ופיסול הפנים, חיוני מאוד לבחור במכון רפואי אסתטי אשר יעניק את הטיפול הטוב ביותר. טיפול אשר יבוצע בצורה המקצועית ביותר, יעמוד בתקני משרד הבריאות, יהיה בעל שם וותק בעולם האסתטיקה. מכון רפואי אשר מעמיד את המקצועיות ואת כלי הטיפול שלו בדרגה הראשונה, המציע למטופלים איכות ללא פשרות כאשר מדובר בפיסול הפנים שלהם, במראה החיצוני המסמל יופי ואסתטיקה עבור כולנו. פיסול פנים הינו פיתרון מתקדם ואיכותי עבור מטופל שעבר תאונה קשה והוא חיוני להמשך ההחלמה והשחזור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *