טיפים להרזיה וכניסה לכושר

הרזיה וכושר

העידן שבו אנחנו חיים הוא עידן שבו האופנה אומרת דבר אחר ברור: מה שנחשב ליפה הוא גוף מטופח ומעוצב, וחלק מזה כולל כניסה לכושר והגעה למשקל הרצוי. זה לא משנה בני כמה אתם ומדוע עד היום לא השקעתם מספיק בנושא הזה, כי אף פעם זה לא מאוחר מידי. עם השנים כל אחד מאיתנו "אוסף" כמה קילוגרמים, דבר שמשנה את הגוף שלנו ואת איך שאנחנו נראים ומרגישים, אך החדשות הטובות הן שיש מה לעשות בנידון. הדבר הראשון, והחשוב ביותר, הוא להחליט שעכשיו זה מספיק חשוב לכם וכי אתם רוצים להתמודד עם העניין הזה אחת ולתמיד, כי גם לכם מגיע להיראות כמו שתמיד רציתם. לאחר מכן תוכלו להחליט איך אתם עושים זאת, ויש כמה פרטים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. מומלץ לפנות אל מאמן כושר אישי ולהתחיל לעבוד אתו באופן צמוד.
  2. כדאי יהיה לפנות אל דיאטנית מקצועית שתכין לכם תפריט שיתאים לכם באופן אישי.

יש אינספור תכניות דיאטה, מתכונים ותפריטים אך הבעיה היא שלא כולם יכולים להתאים לכל אחד מאיתנו. לכן כדאי לתכנן את הדברים כך שהם יתאימו לאורח החיים שלכם, לזמן שיש לכם להשקיע בנושא וגם לשאלה מה אתם אוהבים לאכול ואיזו פעילות גופנית תתאים לכם יותר.

ההתמדה היא המפתח שלכם להצלחה

הדבר החשוב באמת שעל כל אחד מאיתנו להפנים, זה שאין שום קסם ואין פתרונות שיקצרו לכם את הדרך. כולנו חולמים ללכת לישון ולקום בבוקר 20 קילו פחות, או בלי המשקל העודף האחר שממנו אנחנו סובלים, אך זה כמובן לא יכול לקרות. אם תעשו חיפוש קצר אתם תראו שהרשת מלאה בכל מיני דיאטות כאסח שמבטיחות לכם להיפרד מהר מאוד מהקילוגרמים העודפים שלכם, אך רגע לפני שאתם מנסים אותם כדאי שתפנימו: אין קיצורי דרך. כדי להיכנס לכשור צריך להתאמץ ולהתמיד, אך החדשות הטובות הן שזה גם יעשה לכם טוב ויחזיק מעמד להרבה יותר זמן. זה נכון לא רק לגבי הכניסה שלכם לכושר אלא גם לגבי הדיאטה, כי רק אם תעשו אותה בצורה מתונה, לאורך זמן ובהתמדה תוכלו להגיע למשקל הרצוי.

פעילות גופנית שתתאים לכם

לגבי הפעילות הגופנית בהחלט כדאי לעצור ולחשוב מה יוכל להתאים לכם יותר ויש לקחת בחשבון נתונים שונים כמו:

  • איזו פעילות ספורטיבית אתם אוהבים יותר?
  • האם אתם רוצים לעשות את זה לבד? בחברה? או עם מאמן כושר אישי?
  • האם אתם מעדיפים לעשות פעילות גופנית בטבע או בבית?
  • באיזה שעות של היום אתם יכולים להתפנות לכך?
  • על כמה פעמים בשבוע אתם יכולים להתמיד?
  • האם אתם סובלים ממגבלות פיזיות שונות?

יש לקחת את כל הפרטים האלה בחשבון כשרוצים לבנות את תכנית האימונים המתאימה לכם ביותר כי אין כל טעם להציב רף שיהיה גבוה מידי. ההתמדה וההצלחה תגיע רק אם תכנית האימונים תהייה ראלית ואם באמת תוכלו לעמוד בה, אז למה אתם מחכים? זה נכון שתוכלו לקרוא חומר רב על הנושא הזה ולנסות לבנות את תכנית האימונים שלכם לבד, אך למה שלא תיפנו אל מי שמבין בתחום הזה באמת? המומחים בתחום יוכלו להכיר אתכם, להבין באיזה מצב התחלתי אתם נמצאים ובהתאם לכך לבנות ביחד אתכם את התכנית המתאימה לכם.

לסיכום, הכניסה לכושר והירידה במשקל אלה חלומות שאתם יכולים להגשים אם רק תפנימו שהכול תלוי בכם – אז למה שלא תתחילו עם זה כבר עכשיו?

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *