פילינג עמוק- למראה של עור פנים  בריא יותר

מתיחת פנים

מי שסובל מצלקות, עור עייף, קמטוטים, זה הזמן להתעניין על טיפול פילינג עמוק. יש להתעניין גם בקרב רופא העור לגבי טיפול זה, כי ישנם סוגי פילינג עדינים יותר, שעל פי מצב העור ואבחונו, טיפולים אלה יספיקו ולא יהיה צורך בקילוף עמוק יותר של שתי שכבות העור. מדובר על תהליך עמוק של קילוף העור ניתן לבצע באמצעות מכשיר לייזר וחומרים כימיים כמו פנול או TCA. טיפול זה, מתאים לעור מקומט או לאזורים מצולקים. זמן ההחלמה, יהיה ארוך יותר, מאשר פילינג שטחי יותר, המקלף רק את שכבת העור העליונה.

יש לציין, כי בתום הטיפול של פילינג עמוק תהיינה כוויות בעור. מדובר על כוויות מבוקרות. כאשר מדובר בטיפול של פילינג באמצעות קרני לייזר, יש לבצע את הטיפול באמצעות רופא והרדמה, היות ויש לנטר את קצב הלב בטיפול עצמו.

ההחלמה לאחר טיפול של פילינג עמוק

זמן ההחלמה, לאחר טיפול של פילינג  שהוא עמוק, הינו אינדיבידואלי לכל אחד. יש כאלה שזמן ההחלמה יהיה ארוך יותר ויש כאלה שזמן החלמה יהיה קצר יותר. הדבר הראשון הוא, לא להיחשף לשמש ולכן, רופאי עור וקוסמטיקאיות רפואיות, ממליצות כי את הפילינג הספציפי הזה, יש לבצע בתקופת החורף. לרוב, זמן ההחלמה הוא עד כחודש ימים. צבע העור, יישאר בגוון אדמדם, גם כמה חודשים לאחר סיום הטיפול וההחלמה. ניתן לטשטש את האדמומיות, ע"י מייק אפ ורצוי כי יהיה זה מייק אפ רפואי, שכן העור עדיין רגיש במיוחד.

הטיפול היעיל ביותר בנזקי עור וקמטים, הינו ללא ספק, פילינג עמוק. גם כשטיפול זה הוא מבוקש בקרב נשים רבות, כדאי לדעת מה תופעות הלוואי שלו. לפעמים הופעה של סדקים או שלפוחיות, עשויות להתקיים, היות וכל עור הוא שונה.עגילים

טיפול עם תוצאות ארוכות טווח

הטיפול של פילינג עמוק, הינו טיפול אפקטיבי, משום שתוצאותיו הן ארוכות טווח. מי שסובל מצלקות, פיגמנטציה חזקה, קמטים עמוקים, טיפול זה, הינו יעיל וישפר באופן משמעותי, את מראה העור. התוצאות לאחר ההחלמה הן מדהימות, שכן, רקמת עור חדשה וזוהרת, חלקה וקטיפתית, ממש כמו עורו של תינוק, תיוצר לאחר שלב ההחלמה שכולל כמובן קילוף טבעי של העור הקודם. המראה הוא של עור צעיר יותר, בעל מרקם אחיד ומתוח יותר, הודות לתאים החדשים שצמחו במקום העור הקודם.

טיפול זה של קילוף שלושת שכבות עור הפנים, חייב להיות מבוקר ולהתבצע בקליניקות המתמחות באסתטיקה של העור, אשר בהם ישנם רופאים שנמצאים ומבצעים את כל התהליך. יש להגיע לקליניקה לביקורות, בכל תקופה שיורה לכם הרופא, בכדי לראות, כי תהליך ההחלמה תקין ואין בעיות של דלקות בעור, או תופעות לוואי נוספות שיש לטפל בהן מידית באמצעות הרופא עצמו. .

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *