מחפשת הלוואה? סוגי ההלוואות הקיימות

הלוואה

אתם נמצאים במצב בו אתם צריכים לקחת הלוואה, בין אם זה מהבנק או מחברה פרטית, ואתם לא ממש בטוחים איזו הלוואה כדאי לקחת? בכתבה הבאה סקרנו עבורכם את סוגי ההלוואות השונות שנמצאות כיום בשוק אשר מהם תוכלו לבחור את המתאימה ביותר.

בעולם הלוואת הכספים התמיד מתפתח ישנם אין ספור של סוגים שונים של הלוואות במגוון רחב של אפשרויות המקנות לכם פריסת תשלומים בהתאמה וריביות בהתאם.

הגורמים המשפיעים במעמד בחירת ההלוואה המתאימה הינם מטרת ההלוואה, סוג הריבית ופריסת  התשלום.

הלוואות למטרות שונות

המטרה לשמה תבקשו לקבל זכאות להלוואה משפיעה מאוד על התנאים לקבלת אותה הלוואה.

הלוואת סטודנטים לדוגמה, תאפשר לכם לקבל מימון עבור שכר הלימוד שלכם, ולרוב תאפשר לכם גם ליהנות מתקופת גרייס אשר תעכב את תשלומי ההחזר שלכם במספר חודשים ויותר. תוכלו לבקש הלוואה כזו בסכומים של החל מ10 אלפים שקלים ועד 50 אלף שקלים, בפריסה נוחה לטווח ארוך אשר תדרוש ממכם סכום חודשי קבוע להחזר.

הלוואה לעסק חדש תאפשר לכם למשוך סכומים משמעותיים אשר יכולים להגיע גם למאות אלפי שקלים בהוכחת הון עצמי ובטחונות. ישנם מספר קרנות אשר פועלות בארץ ומאפשרות לקיחת הלוואה בקלות עבר משימה כזו.

הלוואה לחתונה תיתן לכם אפשרות לקבל סכום בלתי מבוטל אותו תוכלו גם להחזיר בעזרת השיקים שתקבלו באירוע עצמו.

הלוואה בהוראת קבע תיתן לכם הזדמנות לקבל את הכסף ולהחזירו באופן קבוע בעזרת תשלומים חודשיים קבועים אשר ירדו לכם מהחשבון בצורה אוטומטית. בצורה זו אתם תדעו בדיוק כמה אתם משלמים מההתחלה ולא יהיו לכם הפתעות בדרך.

הלוואה לדירה או משכנתא תיתן לכם את האופציה לרכוש דירה או בית עם רק כ30% הון אישי מהסכום הכולל, בפריסה למספר שנים קבוע מראש עם ריבית צמודה למדד אותו תבחרו.

הלוואה לטיול לחו"ל תאפשר לכם לצאת לטיול אשר עליו חלמתם, בין אם זה טיול אחרי צבא או טיול עם המשפחה, בעזרת פריסת תשלומים נוחה בהתאמה אישית.

הלוואה ברגע תקנה לכם סכום בלתי מבוטל של כסף בתוך יום ללא צורך בערבים או בטחונות. שימו לב לריבית אשר יכולה להיות גבוהה למדי, ונסו לוודא שאין לכם אפשרויות אחרות אשר יוכלו לפתור את הבעיה.

כיום כבר לא מסובך או קשה לקבל הלוואה לכל צורך אשר יכול לעלות לכם, כל מה שעליכם לעשות הוא להתייעץ עם נותני השירות ולספק את המסמכים הנדרשים.

אולי תרצי לדעת האם כדאי לקנות מזרונים במבצע? 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *