ביטוח בריאות – סיפורה של ענת

ביטוח בריאות – סיפורה של ענת

ענת הייתה ילדה מאושרת כבת 9, הייתה לה משפחה גדולה חברים רבים והיא הייתה תלמידה מצטיינת. אך אליה וקוץ בה יום אחד התגלה כי ענת צריכה דחוף השתלת כליה עקב בעיה שנתגלתה לה בשתי הכליות שלה. הבעיה הייתה שביטוח הבריאות של קופת חולים הן הבסיסי והן המשלים לא סיפקו את ההשתלה לה הייתה זקוקה ענת וכך היא נקלעה למבוי סתום ולבעיות חמורות ביותר. ענת לא יכלה ללכת ללימודים, היא הייתה מרותקת לביתה ומילדה מאושרת ושמחה הפכה לילדה עצובה ובוכייה ובצדק. שלא בטובתה ענת גילתה את תחלואיה של מערכת הבריאות הציבורית וגילתה את קשייה הרבים.

ביטוח בריאות – מה על ענת היה לעשות?

הוריה של ענת הבינו באיחור מה שרבים כבר יודעים, בכדי להציל את חייהם של אנשים יש צורך לתת להם ביטוח בריאות פרטי. ביטוח בריאות פרטי נותן כיסוי לביצוע השתלות בחו"ל וכך מאפשר להתגבר על המחסור במשתילים בארץ. ביטוח בריאות פרטי נותן עוד שלל כיסויים וככזה הוא מחזיק בחובו יתרונות עצומים לכל אדם וילד. אם לענת היה ביטוח בריאות פרטי הרי שחייה היו ניצלים בקלות וללא בעיות והיא הייתה מקבלת השתלה בחו"ל במהירות הבזק. עובדה זו מלמדת אותנו עד כמה ביטוח בריאות פרטי חשוב ועד כמה הוא יכול לסייע לנו החולים במחלה כלשהי.

ביטוח בריאות – כיצד הסתיים סיפורה של ענת?

ענת נקלעה לבעיה קשה והיה עליה למצוא דרך לפתור אותה בקלות וללא עכבות ובעיות. רבים יודעים זאת אך עוד יותר רבים אינם מודעים לכך שמרגע שהתגלתה מחלה אינך יכול לעשות ביטוח בריאות חדש אשר יגן עליך מפני מחלה זו ועל כן דרכה של ענת לעשייה של ביטוח בריאות הייתה חסומה. אז מה ענת כן הייתה יכולה לעשות? הוריה של ענת החליטו לפתוח בקמפיין מימון אינטרנטי לצורך ביצוע ההשתלה בחו"ל, הקמפיין גייס מעל מליון ₪ וביחד עם הכסף שהביאו מהבית הוריה של ענת היה לי די והותר לביצוע ההשתלה בחו"ל. כך חייה של ענת ניצלו גם ללא ביטוח בריאות פרטי, אך אין ללמוד ממקרה זה על שאר המקרים ומדובר בסיפור יוצא מן הכלל שאינו מעיד על הכלל ועל כן טוב תעשו עם תעשו ביטוח בריאות פרטי לכם ולילדכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *