חוששת שבעלך בוגד בך? כך תבחרי חוקר פרטי

camera-15673_640

בחירה נכונה של חוקר פרטי תאפשר לך לאסוף פרטים בדיסקרטיות על בן הזוג ולדעת האם הוא אכן בוגד בך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את אנשי המקצוע המתאימים עבור המשימה

בחירה של חוקר פרטי היא משימה שדורשת השקעה של זמן ומשאבים. תוכלי להתייעץ עם החוקר אם את חוששת שבעלך בוגד בך, אך חשוב לוודא שהשירות עצמו יינתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. תני עדיפות רק לחוקר עם רישיון שעבר הסמכה ומחזיק באישור בתוקף מטעם משרד המשפטים. כמו כן, ודאי שהחוקר יכול לשמור על דיסקרטיות כדי שלא תצטרכי להתמודד עם ההשלכות במידה והממצאים יהיו הפוכים לתחושת הבטן המקורית שלך.

בחירת חוקר פרטי לפי התמחות, ניסיון ועלות

יש כמה פרמטרים שתוכלי להתייחס אליהם כדי לבחור חוקר פרטי ברמה גבוהה:

א. תחומי התמחות – לא כל החוקרים מתמחים באותם נושאים. עלייך לבחור חוקר שמתמחה בדיני אישות, במעקבים ובהאזנות סתר. קחי בחשבון שהחוקר יפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותו כדי לגלות האם בן הזוג בוגד בך, אך הוא חייב להתמחות מלכתחילה בתחומים רלוונטיים בלבד.

ב. ניסיון – בחרי חוקר עם ניסיון מוכח. את הניסיון תוכלי לבדוק באמצעות ביקור באתר האינטרנט של החוקר, פגישה אישית ושאלות על פרויקטים קודמים שבהם היה מעורב. הניסיון מאפשר לחוקר להתמודד עם בעיות בלתי צפויות ולהעמיד לרשותך פתרונות זמינים מסביב לשעון.

ג. עלות – אין סיבה שתיכנסי לחובות כדי לבצע מעקב מקצועי אחר בן הזוג. תוכלי לשמור על מסגרת התקציב על ידי השוואה בין חוקרים לפי המחירים שהם גובים. מצד שני, את צריכה להכין מראש את שיעורי הבית ולדעת מה המחיר המקובל בענף. השתמשי במחיר המקובל כדי להתמקח עם החוקר ואל תתביישי לדרוש החזר כספי במידה והוא לא עומד בהסכם.צילום

ממי אפשר לקבל המלצות על חוקר פרטי?

המלצה אובייקטיבית תחסוך לך הרבה מאמץ בבחירת שירותי חקירות. את ההמלצה תוכלי לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. הבעיה היא שהרבה נשים חוששות לערב זרים בתהליך קבלת ההחלטות, בעיקר כאשר מדובר על נושא רגיש כמו בדיקות.

כאן הפתרון יכול להיות איסוף המלצות באופן אנונימי דרך האינטרנט והרשתות החברתיות. היכנסי לפורומים ובלוגים שעוסקים במערכות יחסים, בדקי האם יש המלצות על חוקר ספציפי וצרי איתו קשר כדי לתאם פגישת היכרות.

למה חשוב לפגוש את החוקר באופן אישי?

פגישה אישית עם החוקר הפרטי תעזור לך לדעת האם יש ביניכם כימיה שתבטיח שיתוף פעולה מוצלח. נצלי את הפגישה כדי להתרשם מסביבת העבודה של החוקר, מהכלים שבהם הוא משתמש ומהיחס שלו כלפי פרטי המקרה. חשוב לפגוש את החוקר באופן אישי לפני שמתחייבים להזמין ממנו את השירות ולהשתמש בה כדי לקבל הצעת מחיר מסודרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *