איך יודעים שהגיע הזמן ללכת להרצאות על אושר?

איך שוק ההון הישראלי פועל

הרבה אנשים מחפשים את האושר, אך לעיתים בכלל מבלי לדעת מהו באמת אושר עבורם. ישנם אנשים אשר אושר עבורם הוא לקום כל יום בבוקר, לשתות קפה עם בן או בת הזוג שלהם, ללכת לעבודה, לחזור ולהיות עם המשפחה והילדים, לעשות קצת ספורט, לאכול ארוחת ערב משפחתית, לבלות עוד קצת עם המשפחה וללכת לישון מול הטלוויזיה.

אך יש אנשים שזוהי שגרת החיים שלהם אך אושר עבורם הוא לנסוע כל חודש לחופשה אחרת ברחבי העולם, לאכול במסעדות הכי מפוארות ולעשות קניות בחנויות הכי יוקרתיות. שורה תחתונה, אושר עבור כל אדם הוא משהו שונה לגמרי, ולפני שאנחנו מחפשים את האושר שלנו, אנו צריכים לדעת מהו וממה הוא מורכב.

האם הוא מורכב מבריאות, האם הוא מורכב מעשייה, האם הוא מורכב מנהנתנות או האם הוא מורכב ממשפחתיות. סדנאות או הרצאות על אושר הם דבר מאוד פופולארי בתקופה שאנו חיים בה היום ולכן החלטנו לתת לכם מספר סימנים על איך יודעים שהגיע הזמן ללכת להרצאות על אושר.

חוסר שביעות רצון בעבודה

כיום אנו נתקלים במצבים רבים של אנשים אשר אינם מרוצים בעבודה שלהם. הדבר נובע גם עקב נורמות חברתיות, כאשר אנשים הולכים ללמוד מקצוע מסויים כי ההורים שלהם לוחצים עליהם אך לבסוף הם מבינים כי זהו כלל וכלל אינו התחום שלהם וגם מסיבה כלכלית, כאשר אנשים מחפשים מקצוע מכניס כמו עריכת דין או ראיית חשבון אך בסופו של יום מוצאים את עצמם סובלים במשך כל היום.

שינוי מקצוע הוא כיום דבר מאוד נפוץ ואם תסתכלו סביב כנראה שתתקלו בלא מעט אנשים שהחליטו לעשות את השינוי האמיץ הזה לאור העובדה שהם פשוט לא קמו עם חיוך בבוקר או חזרו כעוסים ועצבניים בסוף יום עבודה. הרצאות בנושא אושר יכולות לעשות לאלו שלא בטוחים שמצאו עדיין את הייעוד המקצועי שלהם סדר בראש ולסייע בקבלת החלטות.

זוגיות שעלתה על שרטון

לעיתים אנו מוצאים את עצמנו באמצע החיים, כאשר אנו לא מרוצים מהחיים הזוגיים שלנו. בדרך כלל מדובר בזוגיות טובה, חזקה ויציבה, אך כזו שנמצאת בירידה מסיבות שונות ומגוונות, כמו השגרה השוחקת של חיי היום יום, הילדים שלא משאירים מקום לזוגיות וכדומה. בסדנאות אושר תלמדו על הזוגיות שלכם וכיצד להעצים אותה ולהחיות אותה ואף לגרום לה להגיע לגבהים חדשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *