חתונה על הים – כל הסיבות להתחתן בחוף

חתונה על הים

חופי הים המרהיבים של ישראל לצד מזג האוויר הים תיכוני מבטיח עבור זוגות צעירים לוקיישן מושלם לחגיגת אירוע מהנה עם טעם של עוד. בחודשי הקיץ החמים אולמות וגני אירועים השוכנים על חוף הים מציעים קונצפט מושלם של חתונה על הים עבור זוגות המחפשים משהו אחר, לשבור את המיתוס של אולם אירועים מקורה ולצאת החוצה לנשום את הבריזה הסוחפת.

זאת כמובן ניתן לבצע בערים שונות ברחבי הארץ כדוגמת – תל אביב השוכנת על חוף הים, קיסריה, אשדוד, חיפה, אילת, ראשון לציון ובכלל כל עיר המתפארת בחופי ים מרשימים. אולם, לצד כל היופי של עריכת חתונה על הים, יש צורך לבחור בלוקיישן הקרוב למרבית האורים הצפויים להגיע לאירוע.

המיתוסים של חתונה על הים

חם מידי – אפשר למזג. כיום גני אירועים המציעים חתונה על הים מצוידים במיטב השכלולים בתחום המיזוג כדי לאפשר לאורחים האירוע ליהנות מבריזה נעימה לצד אוויר צלול בעזרת מאווררים ייעודיים לתנאי שטח. בקיצור, יהיה נעים במיוחד.

הרוח מעיפה הכל – ממש לא נכון, גני אירועים על הים פותחים את שעריהם רק בחודשים חמים, מה שמאפשר לכולם ליהנות ממזג אוויר נעים, מה גם שאפשר לערוך את האירוע באוהל מקורה ומעוצב בקפידה ממש חלום בלתי נשכח.

הסאונד לא טוב – ממש לא נכון ניתן למצוא הגברה המתאימה בקפידה לתנאי השטח וליהנות מווליום מוגדר היטב על פי גודל החלל הפתוח, ולכן תוכלו לרקוד כל הלילה וליהנות ממוזיקה בעוצמה מדויקת.

תאורה לא משהו – ממש לא! להפך, התאורה היא רומנטית וקסומה ממש בהתאם לבריזה הפתוחה ולאוויר הל חתונה רומנטית, הרי ניתן לשלב נרות, ספוטים, לדים, תאורה חזקה ממש כמו באולם מקורה סגור.

החול יפריע לאורחים – ממש לא, מדובר במתחמים המיועדים לעריכת חתונה על הים, ולכן הם עם ריצוף קשיח שיאפשר לכולם ליהנות, אפילו לנשים המגיעות על עקבים. לרוב הרצפה תהיה דק מעץ מיוחד או מריצוף משובח המתאים לבריזה הפתוחה, כך שהריצוף  גם יהיה נוח וגם יוסיף רבות לעיצוב המקום.

אם כך, נראה כי חתונה על הים היא ללא ספק הדבר הבא, אין שום צורך כלל וכלל לדאוג ללוגיסטיקה ולפרטים מסביב, אולם כדי שתהיו בטוחים, תוכלו להגי לאירוע הנערך בזמן אמת ולראות כיצד הוא מופק ולהתרשם מהאווירה סביב ומהשירות של צוות האולם. בקיצור, תרשו לעצמכם לחגוג אירוע שונה מהסטנדרט הרגיל, כזה שלא יפסיקו לדבר עליו.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *