איך הגוף מרפא את עצמו

איך הגוף מרפא את עצמו

תאמינו או לא, לגוף שלנו יש יכולת לרפא את עצמו. כאשר אנחנו נפצעים, הגוף מיד פועל במרוצה עם מאות קרישי שם שפועלים במרץ לקרוש את הדם, הגוף פועל על מנת לאחות את הפצע תוך שהעור סביב המצע מתאחה, כאשר בינתיים הגוף מפריש מאלחשים שתפקידם לאלחש את הכאב. הגוף שלנו פועל כל הזמן בדרכים כדי לרפא את עצמו. אז מהן הדרכים הפיזיות והנפשיות לריפוי? כל התשובות והדוגמאות בהמשך.

החלמה מפצעים – כאשר אנחנו נחתכים, הגוף פועל לקרישת הדם והחלמה מהפצע. החבישה, והחיטוי של הפצע נועדו למעשה רק למען מניעת זיהום, ואינפקציה של הפצע, כאשר הגוף בעצם פועל בכל זמן להחלמה על ידי התאים של הגוף שעובדים כדי להיווצר מחדש ולבנות את הרקמות מחדש למען איחוי הגוף.

שבר בעצם – אם העצם שלנו נשברת, אומנם הכאב איום ובלתי נסבל, אבל הגוף מפריש לאחר קיבוע השבר משככי כאבים טבעיים ובד בבד פועל בכל זמן כדי לאחות לבד את השבר בגופינו. העצם באמצעות הקיבוע שנעשה באופן מלאכותי, מבטיח את איחוי העצם בזווית הנכונה, בעוד שהגוף שלנו מאחה את העצם בצורה טבעית.

משככי כאבים טבעיים – כפי שהסברנו במקרה של שבר, הגוף מפריש בעת כאב משככי כאבים טבעיים. הרפואה המודרנית הרגילה את בני האדם למשככי כאבים מלאכותיים ולכן אנו רגילים בכל פעם שכואב לנו לקחת כדורים נגד כאבים ובכך להתרגל למשככי הכאבים ולא להסתמך על יכולות הריפוי של הגוף. אם נגמל מאותם משככי כאבים, ונסמוך על משככי הכאבים שמפרישים גופינו – נוכל ממש להרגיש אותם עובדים במקרים של כאבי ראש, כאבי מחזור, כאבי בטן, ועוד.

מצבים של דיכאון וחרדה – הנפש שלנו גם כן יכולה להירפא באמצעות הגוף והמחשבה וללא תרופות. באמצעות טיפול באנרגיה ניתן לטפל בנפש שלנו וגם בגוף. כיום ישנם מטפלים באנרגיות המומחים בטיפול גוף – נפש, שיכולים לסייע במגוון מצבים של דיכאון וחרדה. שימוש בתרופות לעיתים מקצין את המצב, ומכניס את המטופלים למצבים של דיכאון וחרדה גדולים יותר ממה שהיו מלכתחילה, ולכן חשוב לקבל אנרגיות שטמונות בגופינו ויכולים לרפא דיכאון, חרדים, כאבים ועצבות.

רוצות לדעת עוד איך אפשר לרפא את הגוף באמצעות אנרגיות בלבד? הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אורן זריף, שם תחשפו לתכנים מרתקים שלא תאמינו שהם אמיתיים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *