תיקי העור הכי אופנתיים ל- 2017

תיק עור

כל שנה מביאה איתה טרנדים חדשים לעולם האופנה, בין אם מדובר בביגוד, באיפור, בתכשירי יופי או באקססוריז. בתחום האביזרים, תיקים ותיקי עור הם כנראה המוצר השימושי ביותר אך הטרנדים החמים ששוטפים את החנויות הופכים אותם גם לאביזר שמשדרג את הבגד ומתכתב איתו.

סקרנו עבורכם מגוון של תיקי עור אשר יהפכו את שנת 2017 להרבה יותר אופנתית, מעניינת וכיפית עבורכם. אלו הטרנדים הכי חמים בעולם התיקים ותיקי העור לשנה זו –

תיקי גב

"בחזרה לבית הספר" הוא לא רק ביטוי המיועד לילדים בגילאי בית הספר ובני נוער – לא צריך לחכות לספטמבר הקרוב כדי לרכוש תיקי עור שמיועדים לנשיאה על הגב.

תיקי עור המונחים על הגב מספקים קריצה לעולם הוינטאג', לתיקי העור של תחילת המאה ה-20 ואפילו סוף המאה ה-19. היום, תיקי העור המיועדים לנשיאה על הגב עשויים עורות איכותיים ומגיעים במגוון דגמים וצבעים, כך שכיף לשלב אותם בכל פעם מחדש במלתחה. ותתפלאו לגלות, עד כמה תיקי עור הנישאים על הגב – הם נוחים! בין אם אתם נוסעים על אופניים או נדרשים לסחוב גם את הצעצועים של הילד, אם תיקי העור ללא תאים הפכו את מלאכת האיתור של פריט כלשהוא בתיק למשימה למקצוענים בלבד – תיקי עור לנשיאה על הגב, יהפכו את החיים שלכם לא רק טרנדיים – אלא גם נוחים ופשוטים!

צבעי אדמה

חרדל, חמרה, זית וגווני אדום שולטים היום בעולם התיקים. הטרנד הזה מתכתב עם איפור שמגיע בגוונים אלו ועם סקאלת צבעים שאפיינה את חורף 2017 וכנראה תמשיך איתנו גם הלאה.

טרנד החזרה אל הטבע מקבל תרגום מתוחכם בעולם תיקי העור, עם גוונים שמזכירים אדמה, עצים וטבע גולמי. אפשר למצוא תיקי עור לנשיאה על הגב בגוונים כאלו, לצד תיקי צד, ארנקים ומגוון רחב של דגמים שונים. גווני האדמה, הנושאים עימם ניחוחות של מסרים קהילתיים ואקולוגיים, מאפשרים לצבעי הביגוד שבחרתם בבוקר לתת את הטון.

קריצה של וינטאג'

לצד תיקי הגב ששולחים חצים לתקופות קצת יותר תמימות, בהן עלמות בית ספר על אופניים רכבו עם תיקי עור חומים על גבן, הוינטאג' משפיע גם על דגמים אחרים של תיקים.

תיקי הצד מקבלים לחישה מהאייטיז עם אפליקציות מעור שיוצרות דוגמאות שונות וכך אפשר גם לשחק עם גוונים וצבעים שונים ודוגמאות המדמות עור נחש או תנין קורצות לניינטיז ומגיעות בצבעים מעודכנים, מכחול דרך סגול ועד לחומים החביבים. חיבור אל העבר עם ייצור איכותי ומתקדם.

פרקטי ומעוצב

תיקי עור פרקטיים – כאלו שאפשר לשים בהם הכל ויש בהם תאים ייעודיים לטלפון הנייד, לליפסטיק, למחשב, לטאבלט ולכל דבר אחר שאנחנו נושאים איתנו היום ממקום למקום כבר לא חייבים להיות רציניים, כבדים ומיושנים. ב-2017 נראה תיקים שמסתירים בפנים את אפשרויות האחסון ויוצרים מראה אלגנטי מבחוץ וסדר וארגון מבפנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *