מהו אימון trx ?

אימון trx

ישנם לא מעט אנשים אשר חשוב להם לשמור על בריאות גופם, לעצב ולחזק אותו. בכדי לחזק ולעצב את הגוף, לא די בשמירה על תזונה נכונה אשר מתבססת על כל אבות המזון החשובים והבריאים, אלא יש לבצע תרגילי ואימוני כושר שונים שמטרתם היא חיזוק ועיצוב הגוף. אם חשבתם שבכדי לעצב ולחזק את הגוף תהיו חייבים להשתמש במכשירים כגון: אופני כושר, הליכון או כל מכשיר אחר המצוי בחדר כושר, הרי שכיום בעזרת אימונים חדשניים הקרויים אימוני trx, ניתן לבצע שלל תרגילים שונים לצורך חיזוק ועיצוב הגוף ופיתוח שרירים על ידי שימוש בשתי רצועות בלבד.

כיצד מתאמנים באימון trx

אימון trx הוא אימון אשר פותח על ידי יחידה צבאית בארה"ב. מאז, אימון זה צבר תאוצה משמעותית וכיום ניתן למצוא אנשים בכל רחבי העולם המתאמנים בסוג אימון זה. האימון מתבצע על ידי 2 רצועות בלבד הקרויות רצועות trx המשמשות לכושר. הרצועות אינן אלסטיות, הן רצועות חזקות מאוד באורך של 2.5 מטר. על ידי ביצוע תרגילים בעזרת שימוש ברצועות הללו, ניתן לפתח ולעצב את הגוף. בשיטה זו ניתן לבצע מעל ל500 תרגילים, כאשר כל תרגיל עובד על אזור שרירים אחר בגוף: ישנם תרגילים אשר עובדים על שרירי הליבה, שרירי הגב, שרירי הבטן, שרירי רצפת האגן ועוד. התרגילים מתבצעים באופן של התנגדות למשקל הגוף. הרעיון אשר עומד מאחורי שיטת אימון זו הוא הפעלת מספר שרירים בבת אחת ולא עבודה על שריר אחד באופן ספציפי.

 היתרון באימוני trx

היתרון באימוני trx הוא שבכדי לבצע את האימונים הללו, אין צורך להגיע לחדר כשר באופן יומיומי. כל אדם יכול ללמוד כיצד לבצע את התרגילים הרלוונטיים לו בעזרת הרצועות ולהשתמש ברצועות בבית, בחוץ ובכל מקום אחר. חשוב מאוד ללמוד בהתחלה כיצד לבצע את האימונים הללו בצורה הטובה ביותר על ידי בחירה במאמן כושר אשר מכיר ומבין בתחום האימונים הללו. במידה ואתה חש כי למדת כיצד לבצע את התרגילים הרלוונטיים לך בצורה הטובה ביותר תוכל לבצע אותם באופן עצמאי ויומיומי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *