גני אירועים בצפון הארץ, לבחור את האחד מבלי להתבלבל

גן אירועים בצפון הארץ

מזל טוב! אתם מתחתנים וכעת אתם מחפשים אחר המקום היפה והמושלם להתחתן בו באזור הצפון. גני אירועים בצפון ישנם הרבה ואתם כזוג לפני חתונה רוצים למצוא מקום מרהיב להתחתן בו ולבחור מקום יפה ומושלם שמכיל גם את היופי של הטבע וגם מקום ממוזג בו יוכלו האורחים שלכם לאכול, לשתות ולרקוד עמכם לתוך הלילה. אז איך תוכלו לבחור את המקום האחד והיחיד עבורכם? כמה טיפים טובים לזוג המאושר.

היו ממוקדים – כאשר אתם מחפשים את המקום המושלם להתחתן בו חשוב להיות ממוקדים. כבר בחיפוש האינטרנטי אחר אולם או גן אירועים שבו תרצו לקיים בו את החתונה שלכם, חשוב לחפש אחר האזור שבו תרצו להתחתן: בין אם הוא אולם אירועים בצפון, בדרום או במרכז הארץ. לכן חשוב למצוא מקום פתוח או סגור וזאת בהתאם לעונה שבה אתם רוצים להתחתן, ויש למצוא את הסגנון המבוקש.

שאלו את השאלות הנכונות – עוד לפני שאתם מגיעים לאולם או לגן האירועים בצפון, יש לשאול כבר בשיחה עם נציג השירות של גן האירועים או עם בעל האולם את השאלות הנכונות. בדקו האם גן האירועים מתאים למספר המוזמנים שלכם, שאלו מה טווחי המחירים והאם אתם יכולים לקבל הנחה במידה ואתם זקוקים לכזאת, בדקו מהן השעות של סוף האירוע, האם ישנן הגבלות מסוימות, מה המחיר כולל וכדומה. שאלות כאלה יכולות לחסוך לכם זמן רב, טרטורים, כסף ומשאבים.

החליטו בינכם על קונספט ספציפי – חשוב שתדמיינו בעיני רוחם קונספט ספציפי ואת חתונת החלומות שלכם, בכך תוכלו להתחיל לתכנן את החתונה שלכם. שאלו את עצמכם מה הייתם רוצים שיהיה בערב שלכם? האם הייתה רוצים חופה שתתקיים מתחת לכיפת השמיים ולאחר מכן ערב ריקודים בתוך אולם או ממרחב הפתוח? האם אתם בכלל רוצים חתונה שכולה בתוך אולם ורק קבלת פנים שהינה מחוץ לאולם? ואולי אתם בכלל רוצים חתונה קטנה בגן אירועים אינטימי? חשוב לתכנן את הקונספט ורק לאחר מכן להתחיל בחיפושים אחר גן האירועים המושלם!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *