איך בוחרים קייטרינג לקיום אירוע בטבע?

אירוע בטבע

יש הבדל עצום בין לתכנן, להפיק ולהרים אירוע בטבע במקום כמו חורשה פראית, מטע זיתים, חוף הים או סתם תחת כיפת השמיים לבין לתכנן אירוע במקום כמו גן או אולם אירועים שם ערוכים לכל הדברים שמסביב כמו שולחנות, כסאות, ספות, מפות וכלים, מטבח גדול, דוכנים לקייטרינג וציוד לבישול, חופה, רחבת ריקודים ועוד.

באירוע בטבע עלינו לדאוג לכל הדברים עלינו בעצמנו ובנוסף לספקים כמו צלם, דיג’י ומעצב, לבחור גם קייטרינג מקצועי. השאלה היא איך בוחרים קייטרינג לקיום אירוע בטבע? הנה כמה קריטריונים חשובים שכדאי לקחת בחשבון.

לוגיסטיקה

הדבר הכי חשוב הוא לבחור בחברת קייטרינג שמסוגלת ויודעת כיצד לבצע אירוע בחיק הטבע שכן דרושות לכך הכנסות מקדימות רבות. הרי אנו רוצים שכל המנות באירוע יוכנו באותו רגע, יהיו טריות וטעימות, לכן חשוב לבחור בחברת קייטרינג שיש לה את כל הציוד לחתוך, לבשל, לצלות, לתבל בתנאי שטח, זאת מבלי לפגוע ברמת הסטריליות, הטריות והניקיון של המזון. בנוסף, האוכל חייב להיות מוצג לאורחים באיזשהוא אופן ולכן חשוב לראות שבאמת אותה חברת מחזיקה בכל הציוד המתאים.

דברים שמסביב

יש חברות קייטרינג שפרט לשירותי המזון יספקו לכם את כל מה שצריך כולל כסאות ושולחנות, כלים, מפות, מפיות, כוסות, בקיצור את כל מה שצריך בכדי להפיק אירוע ברמה גבוהה. הקייטרינג אמור לדאוג גם לשירות עצמו שזה בעצם מלצרים, ברמנים, אנשים שמכינים ומגישים את האוכל בזמן אמת ויעשו הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה מתוקתק ויבוצע על הצד הכי טוב ומקצועי שאפשר.

יחד עם זאת, בעונות מסוימות בשנה, חשוב לדאוג גם לציוד שיסייע לקרר את החלל או לחממו בין אם זה אוהלים אטומים לגשם ולרוח, שם נמקם פטריות חימום ובין אם זה ציליות לאירועים שמתקיימים בשעות היום תחת קרני השמש החיים, אז נזקק גם למאווררים או מזגנים ניידים.

לסיכום, אירוע בטבע הוא אכן מיוחד וייחודי, אך כדי שהוא יתקיים בהצלחה, עלינו לבחור בחברת קייטרינג מקצועית שיודעת מה היא עושה בזמן אמת, מגיעה ערוכה הן עם אנשי המקצוע והן עם כל הציוד הרלוונטי לאותו מקום ולאותה כמו מוזמנים. הכל חייב להיות נקי, מתוזמן ומתוקתק כדי שהאירוע יהיה כמו שאתם רוצים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *