הוט מובייל מסלול במחיר קבוע, שימוש ללא הגבלה

הוט מובייל

כאשר אתם מחפשים מסלול משתלם לסלולר שלכם, אתם בוודאי מחפשים מסלול שיהיה ללא הפתעות, ומסלול משתלם שלא משתנה וכזה שאתם לא צריכים לעקוב אחריו בכל פעם מחדש. אחת החברות שמציעה מסלולים מסוג זה היא חברת הוט מובייל המציעה מסלול במחיר קבוע עם שימוש ללא הגבלה. אז מהם המסלולים של חברת הוט? במאמר הבא נציג כמה מסלולים משתלמים לדוגמא.

בכל הנוגע למסלולי הסלולר של הוט, ישנם כמה מסלולים טובים:

מסלול  29.90 שקלים למשך שנתיים – מסלול זה כולל שיחות והודעות ללא הגבלה, וצירוף של  2 עד 5 קווים לתכניות משפחה, תחת אותו מספר לקוח, מה שיזכה אתכם בהנחה בסך 5 ₪ בעבור כל קו, החל מהקו הראשון. מי שיצטרף למסלול יקבל כרטיס SIM בחינם.

מסלול של 35 שקלים בחודש – מסלול זה כולל שיחות והודעות ללא הגבלה 6 ג'יגה גלישה. מי שיצטרף יקבל כרטיס SIM בעלות של 30 ש"ח עד הבית תוך 3 ימים וספק אינטרנט ביתי לחצי שנה חינם ומגוון הטבות.

מסלול קבוע ל 3 שנים של 65 שקלים לחודש – זהו מסלול יקר יותר מהאחרים אך הוא גם כולל יותר אלמנטים כמו למשל שיחות והודעות ללא הגבלה וגלישה חופשית עד 100 GB לחודש ו 500 דקות שיחה לחול עם 31 יעדים נבחרים. עוד במסלול כרטיס SIM בעלות של 30 ש"ח עד הבית תוך 3 ימים וספק אינטרנט ביתי למשך חצי שנה חינם.

מסלול של 25 שקלים בחודש – במסלול זה ניתן לקבל כרטיס SIM בעלות של 30 ₪ המגיע לבית תוך 3 ימים, עוד תקבלו  60 דקות שיחה לחו"ל ל-311 יעדים ומגוון הטבות.

לסיכום על מנת לבחור את המסלול הטוב ביותר, חשוב לבצע השוואת מחירים באתרים המתמחים בהשוואת מחירים ולבחור את המסלול הטוב לכם מכל. השוואת המחירים כבר מתבצעת עבורכם והיא חוסכת לכם התקשרות אל מוקדי השירות, שיחות, זמן וכסף.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *