קיטורית – מנקים את הבית בקיטור ולא נשאר פירור

ניקיון עם קיטורית

 

אנחנו לא צריכים לחכות לפסח בשביל לנקות את הבית מכל פירור, אנחנו גם לא צריכים לעשות ניקיון מסיבי וכולל רק אחרי בנייה ושיפוץ או לפני שאנחנו נכנסים להתגורר בבית. אנחנו יכולים לעשות ניקיון שכזה בכל עת, לעיתים אנחנו גם צריכים והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קיטורית.

לפני שנסביר מדוע ומתי אנחנו צריכים להשתמש בקיטורית, נסביר בקצרה מה זה. מדובר על מכשיר, כמעין שואב אבק גדול, אשר עובד על פעולת קיטור שחוזרת על עצמה בכל עת, אנחנו מעבירים את הקיטורית על פני משטחים מסוגים שונים, וכך אנחנו ממרקים את המשטחים מפני אבק ולכלוך אחר. נהוג להשתמש בקיטוריות לא רק לצרכים פרטיים אלא גם לצרכים אחרים, למשל, לשימוש עסקי למשל. כך נהוג להשתמש בקיטוריות במפעלים, מסעדות, חנויות ועוד. בדיוק כפי שמשתמשים במכונות שטיפה תעשייתיות רק לצרכים מתונים יותר.

מדוע נשתמש בקיטוריות ומתי נעשה זאת

כפי שהסברנו כעת, הקיטוריות מיועדות לניקוי משטחים אך לא רק לשם כך, אנחנו יכולים למצוא אביזרים שונים שמאפשרים לנו לנקות אבק מפני ספות, כורסאות, מזרונים, רהיטים ועוד. אביזרים אלו כוללים, בין היתר, מוטות ניקוי אשר מאפשרות לנו להגיע אל פינות שבאופן רגיל אנחנו לא יכולים להגיע, בין אם מדובר בפינות בקצה החדר, בין המרצפות, וכן בקצה של הארון או של המזרון.

אנחנו נשתמש בקיטוריות בכל פעם כשנרצה לנקות את הבית מפני אבק ולכלוך אחר. באופן רגיל, נהוג להשתמש במטאטא או שואב אבק רגיל, אך בשני המקרים מדובר על כלים מוגבלים שלא ניתן לעשות בהם שימוש רחב ומקיף. אנחנו לא יכולים לנקות בעזרתם את כל האבק שבחדר.

לכן, אנחנו צריכים להשתמש בכלים הרבה יותר מסיביים לניקוי הרצפה, משטחים ורהיטים אחרים. אחרת אנחנו לא נוכל לנקות את האבק לגמרי. לשם כך, חשוב גם שנקפיד לעשות זאת על פי ההוראות וכן נבחר להשתמש באביזרים המתאימים שמגיעים עם הקיטורית, כך נוכל לנקות את האבק והלכלוך בצורה נכונה.

לפני סיום חשוב לומר, רצוי להקפיד ולהשתמש בקיטורית באופן תדיר אחת לכמה שבועות ולא לעיתים רחוקות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *