מומחה פינוי דירה- הופכים נכס ישן ומוזנח לנכס מבוקש!

פינוי דירה

מחזיקים בדירת מגורים ישנה ומוזנחת? רוצים להשביח את הכנס העומד לרשותכם וליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות מקצועיים ומהירים במינימום זמן וכסף? חברת מומחה פינוי דירה מזמינה גם אתכם לחדש את הנכס המיושן והמוזנח העומד לרשותכם במסגרת שירותיה המקצועיים להשבחתם של נכסים מיושנים ומוזנחים.

השבחת נכסים מיושנים ומוזנחים- למי מיועד השירות?

שירותי השבחת נכסים מיושנים ומוזנחים באמצעות חברת מומחה פינוי דירה, מיועדים לכל אחד ואחת מבעלי הדירות הישנות שביניכם. ברוב המקרים, השירותים מותאמים לאילו המתגוררים או מחזיקים בבעלות על דירה ישנה ומוזנחת מכל סיבה שהיא: אגרנות כפייתית, תחזוקה לקויה לאורך השנים, רכישת דירה ישנה שהייתה סגורה לאורך תקופות ממושכות וכדומה.

שירותי השבחת נכסים מיושנים ומוזנחים-מה הם כוללים?

מומחה פינוי דירה הינה חברת פינוי מקצועית ומנוסה העוסקת ומתמחה בביצוע כל סוגי עבודות הפינוי כבר למעלה מ-25 שנה. אחת מההתמחויות המקצועיות של החברה עוסקת באופן ישיר במתן פתרונות שירות לדירות ישנות ומוזנחות, וזאת במסגרת השירותים הבאים:

  • ביצוע עבודות פינוי משטח הדירה- הוצאה של כל פריטי התכולה הישנים והמיותרים אשר נאגרו בשטח הדירה לאורך השנים.
  • העברת פריטי התכולה הישנה לאתרי פסולת ומחזור
  • ניקיון יסודי של סביבת המגורים- שטיפה יסודית של שטח הדירה, חיטוי כיורים, משטחי שיש, ברזים, קרמיקות וחדרי אמבט ושירותים.
  • סיוד קירות – טיפול מקצועי בבעיות כגון: פטרת הקיר, עובש, ריקבון וסימני רטיבות (השירות כולל בתוכו גם צביעת קירות).
  • תיקוני בלאי קלים במתקני הדירה, לרבות, תיקון תריסים, חלונות, רשתות, דלתות פנים וכדומה.
  • שירותי הדברה מקצועיים בגמר עבודות הפינוי והניקיון בשטח הדירה וסביבתה.

מהי העלות הכספית לשירותים אלו?

העלות הכספית לשירותי השבחת נכסים מיושנים ומוזנחים באמצעות חברת מומחה פינוי דירה, נקבעת בהתאם למצבה התחזוקתי של הדירה לפני תחילת העבודה, היקף וסוג פריטי התכולה המיותרת המצויים בשטח הדירה ומיקום הדירה ביחס למבנה ולרחוב. כך או אחרת, מדובר בעלויות כספיות נמוכות בהשוואה להליכי השבחת נכסים אחרים המוצעים לכם באמצעות הליכי שיפוץ כללי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *