החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

כדי להיות רגועים ולדעת שהמשפחה שלכם בטוחה והרכוש שלכם בטוח, אתם זקוקים לצילינדר איכותי שיגן עליכם מפני שיטת הפריצה הנפוצה בישראל – פריצה שקטה.

החלפת צילינדר היא חובה אם אין לכם אווה בדלת, כי אתם חשופים לפריצה שקטה. מהי פריצה שקטה? שכפול מפתחות פיראטי או שימוש בכלי פריצה שהיום זמינים לכל דורש באינטרנט. בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בדלת הרמטיקס או בהחלפת צילינדר בדלת שריונית חוסם, וגם אם בהחלפת צילינדר בדלת רב בריח, הצילינדר שתתקינו חייב להיות של אווה אם אתם רוצים ביטחון אמיתי.

למה להחליף לצילינדר של אווה?

הצילינדר של אווה מיוצר בטכנולוגיה שונה שמאר הצילינדרים בישראל והרבה יותר קשה עד בלתי אפשרי לקרוא את הקוד שנמצא על המפתח של אווה מאשר של שאר המפתחות. בנוסף, אווה היא החברה היחידה בישראל שמבצעת בקרת שכפול אמיתית ושלושה מתוך חמשת הצילינדרים שלה משוכפלים אך ורק בחברה. זה מבטיח לכם סיכוי אפסי להעתקה פיראטית של המפתח לשכם, ומגן עליכם מסוג מאוד נפוץ של פריצה שקטה – שכפול מפתחות פיראטי.

החלפת צילינדר בדלת לאווה רק ע"י חבר נבחרת

מה זאת אומרת?…מה זה "הנבחרת של אווה"?….אווה היא החברה היחידה בישראל שמשווקת את הצילינדרים שלה אך ורק לנבחרת סגורה של מנעולנים שנמצאים תחת פיקוח הדוק ועוברים הכשרות ברמה האירופית הגבוהה ביותר. מאחר ושוק המנעולנות בישראל איונ מפוקח וגם עבריין יכול להיות מנעולן (כן, גם זה קורה), החלפת צילינדר בדלת לאווה נעשית אך ורק ע"י איש מקצוע שהוא חבר "הנבחרת של אווה". כך אתם בטוחים באמת מכל הכיוונים .

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *