הטבות לחברי ישראכארט

business-1427801_640

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות ניסיונות של חברות האשראי השונות למשוך כמה שיותר לקוחות חדשים ולשמר לקוחות ישנים, באמצעות הטבות ייחודיות. הרעיון הוא מאוד פשוט, כל חברה מציעה אתר מיוחד ובו אפשר למצוא שלל הטבות אשר ניתן באמצעות הכרטיס.

חלק מההטבות ניתן לקבל בזכות רכישה בכרטיס, חלק מהטבות ישראכארט למשל אפשר לקבל באמצעות צבירה של כוכבים או נקודות בכל רכישה, ובמקרים אחרים אפשר לקבל הטבות בזכות העובדה שמחזיקים כרטיס אשראי של החברה.

המטרה של חברות האשראי היא פשוטה מאוד, מצד אחד, לגרום ללקוחות שלהן להשתמש כמה שיותר בכרטיס, מצד שני, לגרום לעסקים לעבוד איתן, הרי אם עסק נותן הטבה הלקוח יבחר לרכוש אצלו, כך כולם נהנים בעסקה.

חברת ישראכארט מציעה מגוון רחב של הטבות ללקוחות שלה, בשיטת הפרסום הממוקד. החברה יודעת מה כל לקוח צריך על פי הרכישות שהוא מבצע מדי חודש, וכך היא יכולה להציע לו מגוון הטבות שמתאימות לצרכים שלו. החברה מציעה ללקוחותיה הטבות בכל תחום אפשרי, החל מתיירות, מוצרי חשמל, תרבות ובילויים, ספורט, לבוש, ועוד.

בעבר, לפני עידן האינטרנט, החברה היתה שולחת מדי חודש חוברת מיוחדת ובה שורה של הטבות שכל לקוח היה יכול לרכוש באמצעות כרטיס אשראי, כשחלק מהרכישה הוא היה מממש באמצעות כסף וחלק באמצעות נקודות.

היום, חברת ישראכארט מציעה ללקוחות שלה אתרי אינטרנט ואפליקציות דרכן אפשר להיחשף לאותן הטבות. יש בכך מספר יתרונות, ראשית, היכולת להגיע לכל לקוח היא הרבה יותר פשוטה ומהירה, שנית, אפשר להציע הטבות אונליין שמתחלפות או נקובות בזמן, שלוש, לקוח יכול לרכוש הטבה ולהשתמש בה במקום. הדוגמא הקלאסית היא הטבה לבתי קולנוע. מדובר בהטבות של רכישת כרטיס במחיר מוזל דרך האתר לסרטים שמוצגים אפילו באותה שעה.

לקוחות ישראכארט נהנים יותר, בזכות העובדה שמדובר בחברת האשראי הגדולה בישראל ועל כן היא יכולה להציע להם מגוון רחב של הטבות בתנאים נהדרים. כל מה שהם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר המבצעים וההטבות ולבדוק מה הם יכולים לקבל היום ומה עליהם לעשות בשביל זה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *